HondenPage baasje Claudia & Layka

Wat schreven de vrienden van Claudia & Layka op het forum

honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Happy Staffy dog toys
RECLAME Reclame met als doel mensen over te halen tot aanschaf van een product of dienst tegen betaling is niet toegestaan op HP. Deze topics worden op slot gezet en verwijderd. Ook sluikreclame door middel van verwijzen naar een eigen commerciele site of het wijzen op een product is niet toegestaan. Dit geld ook voor watermerken van foto's. Een foto watermerken om kopieen tegen te gaan is prima maar daarbij mag een bedrijfsnaam, websitelink of logo niet prominent aanwezig zijn. Deze foto's zijn niet toegestaan in (foto)topics op het forum, als profielfoto of in profiel album.
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Jack russells senioren
Ach, wat een dotjes, een ruwharige  JRT staat nog op mijn verlanglijstje  Ze staan wel bekend als druktemakers, toch een kleine geruststelling om te horen dat ze na een jaar of 12 heus wat rustiger worden....
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Loopsheid en angstig gedrag
spam verwijderd, bedankt voor de melding! Deze gaat op slot. 
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Grote harde zwelling kop Franse Bulldog
VERPLAATST naar de juiste rubriek
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Hondenschoentjes/pootbescherming
https://www.actievehonden.com/p/training/canicross/non-stop-dogwear-protector-booties-4-stuks/3142     Ik vind deze handig omdat ze niet voorgevormd zijn. Mijn hond moest vanwege een wond ook een keer een schoentje aan maar hij heeft nogal onhandige voeten (platvoeten) die niet in de voorgevormde schoentjes pasten. Als jouw hond wel normale voetjes heeft dan zijn die van Trixie vast ook prima, haha!
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Nieuwe hond
Wat een mooie hond Peter! Hij heeft geluk met jou!
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Rontgenfoto: tellen maar?!
FOKKEN Hondenpage is voorstander van verantwoord fokken. Om deze reden is het alleen voor fokkers die verantwoord fokken toegestaan om te schrijven over dekking, dracht en hun nestje pups. Onder verantwoord fokken verstaan wij o.a. juiste leeftijd ouderdieren, uit laten voeren van testen op erfelijke afwijkingen, goede leefomgeving voor moeder en pups, en een juiste verzorging en begeleiding van de pups in het nest. Topics waarvan wij de fokwijze niet weten worden op slot gezet. Wanneer wij via een PB de fokwijze ontvangen en deze door ons akkoord is bevonden ben je vrij om topics in deze rubriek te plaatsen. Wanneer wij geen informatie hebben over je fokwijze of wanneer je niet voldoet aan de gestelde eisen van verantwoorde fok is het alleen toegestaan om dringende vragen in het forum te stellen. Nadat er voldoende advies gegeven is zal het topic gesloten worden. Meer informatie omtrent het verantwoord fokbeleid van HP, de gestelde eisen en de verschillende HP keurmerken lees je in onderstaande linkhttp://www.hondenpage.com/honden-encyclopedie/wid_492-Richtlijnen-voor-fokkers-op-de-hondenpage.php/  
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Chitzu
FOKKEN Hondenpage is voorstander van verantwoord fokken. Om deze reden is het alleen voor fokkers die verantwoord fokken toegestaan om te schrijven over dekking, dracht en hun nestje pups. Onder verantwoord fokken verstaan wij o.a. juiste leeftijd ouderdieren, uit laten voeren van testen op erfelijke afwijkingen, goede leefomgeving voor moeder en pups, en een juiste verzorging en begeleiding van de pups in het nest. Topics waarvan wij de fokwijze niet weten worden op slot gezet. Wanneer wij via een PB de fokwijze ontvangen en deze door ons akkoord is bevonden ben je vrij om topics in deze rubriek te plaatsen. Wanneer wij geen informatie hebben over je fokwijze of wanneer je niet voldoet aan de gestelde eisen van verantwoorde fok is het alleen toegestaan om dringende vragen in het forum te stellen. Nadat er voldoende advies gegeven is zal het topic gesloten worden. Meer informatie omtrent het verantwoord fokbeleid van HP, de gestelde eisen en de verschillende HP keurmerken lees je in onderstaande linkhttp://www.hondenpage.com/honden-encyclopedie/wid_492-Richtlijnen-voor-fokkers-op-de-hondenpage.php/     -- reactie gewijzigd door het moderator team op 12 mei om 22:35 --
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Ik ben Nieuw hier!
Gezien topic starter weg is, gaat deze op slot. 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Ik ben Nieuw hier!
" Nee jullie gaan het nu voor haar opnemen , en prima , laat mij gelijk inzien, wie waar staat, wie zelfbewust is, zelfreflectie heeft, wie projecteert en wie niet ...  " Suzanne&Blue Dan ben je nu ook wel heel hard in je oordeel. Die twee, drie reacties die je hier krijgt zeggen niet alles over dit gehele forum en zover ik kan lezen is er hier niets aan de hand. Er zijn hier door de jaren heen heel wat nuttige adviezen gegeven, lief en leed gedeeld, vriendschappen opgebouwd, wandelmaatjes gevonden.... Laat je nu niet tegenhouden door 1 reactie waar je het niet mee eens bent hoor
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Ik ben Nieuw hier!
" Heleen zou je willen stoppen met irritatie uitlokken ? Want dit is wat je nu aan het doen bent, uitlokken, ik ben daar niet van gediend, en ik neem mijn verantwoordelijkheid om hier een grens aan te geven. Ik ben van niemand gecharmeerd die een uitlokker uithangt, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres! Ik begrijp ook niet dat het moderetor team , jullie niet in bedwang heeft op deze pagina. Want uitlokkers verpesten altijd alle goede inzet van andere mensen en de goede sfeer die ergens in heerst. Dus Moderator team als jullie meelezen, mij lijkt dat sommige mensen even op hun plek gezet moeten worden met uitlokgedrag! Bij voorbaat dank. " Suzanne&Blue Heleen neemt het juist voor je op, ik denk dat je haar reactie verkeerd interpreteert.
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Live! Nieuwe fotowedstrijd: Bloemen / Lente
Gefeliciteerd winnaars!  #1: Lavina met May  #2: Michelle met Scotty #3: Marijke met Aila, Dinja en Evi  En natuurlijk bedankt voor de rest van de inzendingen met mooie foto’s    Wie heeft er een leuk idee voor het volgende thema? Plaats ze gerust in de topic! 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Honden van bekende Nederlanders
Janny heeft een nieuwe hond! Zo leuk: https://www.ad.nl/show/janny-van-der-heijden-adopteert-hondje-na-verlies-van-viervoeter-nhaan-was-meteen-verliefd~a5ff9c2e/  Een Petit Basset Griffon Vendéen     
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Live! Nieuwe fotowedstrijd: Bloemen / Lente
Nog 2 dagen!  Vergeet niet om ook te stemmen op nieuwe foto’s! 
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Labradoodle & doodle familie Nieuw Vennep
Oud topic, deze gaat op slot. 
honden page profiel chaitanchaitan schreef in Wanneer heb je voor het laatst iets nieuws gedaan?
Wanneer heb je voor het laatst iets nieuws gedaan? Of wanneer ga je voor het eerst iets nieuws doen? Dit kan zijn, iets samen met je hond(en) dus wat voor jullie beide nieuw was / is. Maar ook iets nieuws voor je hond(en) dus iets wat je hond(en) nog nooit heeft gedaan. Bijvoorbeeld: eerste keer strand / bos nieuwe plek wandelen, cursus, truckjes, snacks etc. Foto erbij is natuurlijk altijd leuk maar hoeft uiteraard niet. Ik zal de spits afbijten: Samen met 1 van mijn honden in februari onze eerste canicross wedstrijd gedaan. We zijn dik laatste geworden omdat pijltjes volgen blijkbaar niet 1 van mijn talenten is waardoor we ong. 2 kilometer extra hebben gelopen :-D Maar dat geeft helemaal niks want wat hebben we genoten samen! https://www.hondenpage.com/fotos/foto/572018.php
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Bully xl of Stafford?
" Tja meis/vent, je heb Bullteriers, Staffordshire-bulterriër waarvan engels ook aan aftakking, Heb je Danisch dogs, Kangals en nog meer van rotzooit. Uiteindelijk zijn alle rassen gemixt met iets voor ons schoonheidsidiaal en doeleinde, voorlopig blijft hond een hond. Jagen, drijven, speuren, bewaken en gewoon lekker samen op de bank leggen in een bolleke wol. Dus misschien moet het stamboom beter zijn onderzoek doen, hoe merle, langhaar, korthaar en weet ik veel wat is ontstaan. Wolf zou ik het niet geven  " Botteke Ik weet niet  waarom je zo'n oud topic weer omhoog haalt. Ik snap helemaal niet wat je bedoelt met je warrige omkering. 
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Live! Nieuwe fotowedstrijd: Bloemen / Lente
Er is een nieuwe fotowedstrijd live! Deze keer met het thema bloemen/lente. Onderwerp: Een lente achtige foto, het liefst met bloemen maar een lente achtige sfeer is ook goed. Met daarin natuurlijk 1 of meer honden! Je kunt je lente uploaden via: https://www.hondenpage.com/fotowedstrijd/126/bloemen-/-lente.php Daar kun je op 'foto toevoegen' klikken.  Hoe gaat het in zijn werk?Wedstrijdregels -Bij de fotowedstrijd staat duidelijk het onderwerp omschreven waaraan de foto moet voldoen. Lees dat voor het plaatsen van je foto goed door. Foto's die niet aan het onderwerp voldoen worden verwijderd.-Je kunt maximaal 3 foto's plaatsen.-De foto die je plaatst moet door jezelf gemaakt zijn.-De honden op de foto moeten je eigen honden zijn of bekende honden waarvan je toestemming hebt om de foto te plaatsen.-De foto mag fototechnisch bewerkt zijn maar mag niet zwaar gefotoshopt / bewerkt met AI zijn.-Foto's die niet aan de regels voldoen worden zonder uitleg verwijderd.Juryregels -Iedereen die toegang heeft tot de koffiehoek op de HondenPage heeft juryrechten.-Per profiel is slechts 1 stem per foto uit te brengen.-Het is niet mogelijk om op je eigen foto te stemmen.-Het is niet toegestaan om op het forum stemmen te werven.De wedstrijd staat vanaf nu open, en zal 2 wekenduren.De winnaar verdient eeuwige roem  Veel plezier en succes!
honden page profiel chaitanchaitan schreef in 52 weken van Chunky
Wat een geweldig mooie pup is Chunky, moet wel zeggen hij groeit zo hard dat hij niet meer zo Chunky is haha. Ik lees altijd graag mee met jullie avonturen op de achtergrond ;)
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Zieke hond
Dubbel geplaatst, deze gaat op slot. 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Haije Leeve Maylo
Ach jemig, wat snel en onverwachts. Ik begrijp helemaal waarom je niet voor die behandeling bent gegaan en heb veel respect voor jullie beslissing. Heel veel sterkte 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Hond(en) vervoeren
Bij hondenauto.nl kun je een bench en dakventilatie laten inbouwen  Ik heb in mijn VW Caddy ook zo'n bench + opbergvak/lade. Kan het erg aanraden. Ik heb wel een 'raster' tussenwand, geen volledig dichte achterbak omdat ik het zelf fijn vind om contact te kunnen hebben met de hond in de kennel achterin. 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in afscheid van Mellow
Ach, nog zo'n bekende HondenPagehond. Een prachtige leeftijd behaald, maar dat maakt het niet makkelijker. Heel veel sterkte...
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Flexi binnenkant schoon maken
" De hele flexi inclusief het kastje? Of alleen de lijn? Uiteindelijk is de geur er vanzelf uit gegaan door de lijn uit te rollen en zo een tijd te laten liggen, maar het komt wel elke keer terug zodra de lijn nat is geworden " Penny Ik heb alleen de lijn volledig uitgerold, het kastje zelf heb ik maar gelaten voor wat het is. Uitkloppen had ook niet veel zin want hij zit helemaal dicht, maar ik denk dat er wel modder in zit. Die muffige geur krijg ik er helaas ook niet helemaal uit, ik weet ook niet of dat wel gaat lukken. 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Flexi binnenkant schoon maken
Toch altijd leuk hoe een simpele vraag eindigt in een topic met allerlei vragen over bijzaken en het delen van doemscenario's. Los zwemmen is voor veel honden risicovoller dan aangelijnd, dat ene minimale risico van verdrinking zou ik liever nemen dan alle andere mogelijke gevaren die het oplevert als een hond los zwemt.   Goed, anyway... Mijn flexilijn was ook helemaal goor, met name opgedroogde modder was een probleem. Het is een flexi met zo'n plat lint, ook een dure, dus weggooien is zonde. Heb hem toen helemaal uitgerold en laten weken in heet water en Dreft.  Werkte eigenlijk prima. Desnoods met een borstel afdoen en laten uithangen. 
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Ideetje uitgewerkt: Hondenras-quiz ???? (Klopt de uitslag bij jullie? Feedback gezocht!)
Topic dubbel geplaatst, deze gaat op slot
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat is zeker een mooie hond, en ehhh je hebt wel duidelijk je type he  Ik zie wel wat gelijkenissen. Leuke grote oren heeft hij. 
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Hebben jullie dat ook wel eens?
" Wat een guitig koppie, ik zou dan niet op marktplaats kijken, zo vreemd, herkomst -buitenland, buitenland waar? Och ik ben er al zoveel tegengekomen, maar 1 die ik echt zou willen, maar onze Sam gaat nog jaren mee.. " yooop Klopt ja, je ziet veel van dit soort advertenties op marktplaats. Ik weet niet wat voor stichting het precies is, dus ik zou er wel voorzichtig mee zijn..maar toch is het een leuk hondje om te zien
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Hebben jullie dat ook wel eens?
" Wat een guitig koppie, ik zou dan niet op marktplaats kijken, zo vreemd, herkomst -buitenland, buitenland waar? Och ik ben er al zoveel tegengekomen, maar 1 die ik echt zou willen, maar onze Sam gaat nog jaren mee.. " yooop Klopt ja, je ziet veel van dit soort advertenties op marktplaats. Ik weet niet wat voor stichting het precies is, dus ik zou er wel voorzichtig mee zijn..maar toch is het een leuk hondje om te zien
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Hebben jullie dat ook wel eens?
  https://link.marktplaats.nl/m2365848698?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons   Kijk, dit is nou een hondje dat ik zó zou ophalen.... (als ik alleen naar het uiterlijk zou kijken dan)
 

Vrienden van Claudia & Layka

honden foto van Frankhonden foto van Kim, Roef, Casper+honden foto van het Moderatorteamhonden foto van priscilla & C.S.Chonden foto van dogfriendhonden foto van debbiehonden foto van Djairohonden foto van Adinda, Runeke, Paloma, Wolf, Pixie en poes Uncashonden foto van *Boots*Rip* honden foto van Chaoshonden foto van Elly Van Heeringenhonden foto van Jackhonden foto van Huize Onyx  (Amber ( Rip ) Boomer ( Rip)honden foto van S&F.honden foto van chaitanhonden foto van Nikki, vrouwtje van Baco & Danihonden foto van Helene en Tyborhonden foto van Lindahonden foto van Arlettehonden foto van Leslie & Ziggyhonden foto van Eefje • Yunahonden foto van Inge, Rottweiler Nika & m'n Canadeesje(s)honden foto van Jeroen & Lolahonden foto van K.elly->T.yson&K.enahonden foto van Sasch&de 2 idioten ^.^honden foto van Sylviahonden foto van cynniehonden foto van Kimberly&&Buddyhonden foto van Karin & Levihonden foto van MAxime - Guusje, Demi & Tommie honden foto van Paul Reinhard ( Situation's Sbt )honden foto van indy en femkehonden foto van Leidy & Rayohonden foto van Christien&Chelseahonden foto van Melanie en Lucyhonden foto van meert nancyhonden foto van .honden foto van Hannah & Bink† en Beertjehonden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van DIESELhonden foto van  Luna en Flexhonden foto van Iris ~ Rivka & Talouhonden foto van Rainbowfoxhonden foto van Diva-Jah Jahhonden foto van Chris, Yankee & Chinook & Sugahonden foto van Jana *FeLaNelKi*honden foto van sinsy en Dexhonden foto van marjan & roxyhonden foto van Rissiehonden foto van Noella en Igorhonden foto van Jengohonden foto van Hendri en Dushihonden foto van Valerie <3 Mila <3 Maxhonden foto van Ron van Houtumhonden foto van Jessica & Dangerhonden foto van Anne1987honden foto van Chre & Djago & Anisa & Elvishonden foto van Kittyhonden foto van ~Laura~ *Lizzy*Luna*Maya*honden foto van floortjehonden foto van Roos en Maxhonden foto van Vivian   <3    Semhonden foto van Deidre en Bella honden foto van Cindyhonden foto van Fleur Tinus en Eddyhonden foto van Sab.honden foto van Carla en diertjeshonden foto van Ben Cassalhonden foto van Sanne & Denise, Fanny, Vitahonden foto van Franzi (OMK)honden foto van Stefhonden foto van Rebecca & Roxy & Bullithonden foto van Peter & Dinoshonden foto van moniekhonden foto van Amyhonden foto van Robin, Kiana & Bonjarohonden foto van Kimhonden foto van Sandra & Loekiehonden foto van MBXhonden foto van Khonden foto van Tijdelijk niet onlinehonden foto van Nickyhonden foto van leonahonden foto van Melissa honden foto van Sanne, Djyla en Quintohonden foto van samanthahonden foto van Annemiekhonden foto van Roy en Diegohonden foto van Carolinehonden foto van heidihonden foto van Lucahonden foto van Sabinehonden foto van Nicky, Bayley & Hunter honden foto van Brendahonden foto van Nicolehonden foto van Bert, Brigitte & Dangerhonden foto van staffordhonden foto van N & dogs honden foto van Ivo & Tysonhonden foto van Suzan honden foto van jackiie nova&baileyhonden foto van rataplanhonden foto van Danger

^