Chitzu

plaats een nieuw onderwerp in het hondenforum meest recente onderwerpen in het hondenforum

honden page profiel BIEKE 2104BIEKE 2104

Mijn hondje is 7 weken drachtig van 5 puppys en is nog maar 600 gr bijgekomen

Ze wil bijna niet eten maqk alle dagen vers eten met puppybrok gemengd

 

Helaas, dit onderwerp staat op slot.

Dit komt doordat het onderwerp niet meer recent is en in het hondenforum archief terecht ik gekomen.
Als je over "Chitzu" wilt praten in het hondenforum dan kun je het beste een nieuw onderwerp aanmaken

honden page profiel Ineke2Ineke2 3 doggies

honden foto van Ineke2

Bedoel je een shihtzu  of een chihuahua? Of een mix daarvan? 

 

Ik heb een fokker gevraagd om naar je bericht te kijken. Wat is je vraag? Of deze toename van gewicht normaal,is? Of te weinig?

Ik kan mij voorstellen dat voor een hondje van bv 2 kg, dit redelijk normale gewichtstoename is, maar voor bv een hond van 30 kg, is het natuurlijk niets,

dus

Hoe zwaar was je hond voor de dekking?

 

Was er een echo dat je aantal puppies weet?

 

 

honden page profiel BIEKE 2104BIEKE 2104

Een shitzu ze woog 6.2 gr voor de dekking op de echo waren er 5 puppys te zien ik denk dat ze te weinig is bijgekomen

Maandag terug dierenarts

honden page profiel BIEKE 2104BIEKE 2104

Oei wat gebeurd er staat er zo dikwijls op

honden page profiel Ineke2Ineke2

honden foto van Ineke2

Te vaak op reageren gedrukt. Soms staat je berichtje er niet gelijk op. Maar als het rondje draait in de balk dan komt het echt nog.

honden page profiel BIEKE 2104BIEKE 2104

Is 609 gr op 7 weken dracht niet te weinig met 5 pupjes

honden page profiel jantienjantien

honden foto van jantien

Ik vermoed toch dat ze niet 609 gram weegt, maar 6.09 kilo's hè? 

Hou je ons op de hoogte van wat de dierenarts zegt?

honden page profiel BIEKE 2104BIEKE 2104

Ze is maar 600 gr bijgekomen bedoel ik

honden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .

" Oei wat gebeurd er staat er zo dikwijls op "

Heb het moderatorteam ingelicht, zodra ze tijd hebben verwijderen ze de vele berichtjes……vanaf nu…1 x drukken op reageren, meer niet….

honden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .

" Een shitzu ze woog 6.2 gr voor de dekking op de echo waren er 5 puppys te zien ik denk dat ze te weinig is bijgekomen
Maandag terug dierenarts "

Maak je je zorgen dan vandaag nog naar een dierenarts, spoed kan altijd.   

honden page profiel HeleenHeleengoedgekeurde fokker

honden foto van Heleen

De laatste twee weken van de dracht groeien de pups het hardst,

Gewoon paar x per dag eten aanbieden wat ze voor de dekking graag at ,ofschoon shitzu,s best kieskeurig kunnen zijn .

Als ze verder normaal reageert zou ik haar niet meeslepen voor onnodig dierenarts bezoek ,dat geeft stress en die hondjes zijn daar gevoelig voor. en de dierenarts kan er niets aan doen als ze weinig eet ,

Rust ,goede voeding en wat beweging heeft ze nu meer aan .

 

Succes met de bevalling.

honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteamgoedgekeurde fokker

honden foto van het Moderatorteam

FOKKEN

Hondenpage is voorstander van verantwoord fokken.
Om deze reden is het alleen voor fokkers die verantwoord fokken toegestaan om te schrijven
over dekking, dracht en hun nestje pups.

Onder verantwoord fokken verstaan wij o.a. juiste leeftijd ouderdieren,
uit laten voeren van testen op erfelijke afwijkingen,
goede leefomgeving voor moeder en pups,
en een juiste verzorging en begeleiding van de pups in het nest.

Topics waarvan wij de fokwijze niet weten worden op slot gezet.
Wanneer wij via een PB de fokwijze ontvangen en deze door ons akkoord is bevonden
ben je vrij om topics in deze rubriek te plaatsen.

Wanneer wij geen informatie hebben over je fokwijze of wanneer je niet voldoet aan de gestelde eisen van verantwoorde fok is het alleen toegestaan om dringende vragen in het forum te stellen.
Nadat er voldoende advies gegeven is zal het topic gesloten worden.

Meer informatie omtrent het verantwoord fokbeleid van HP, de gestelde eisen
en de verschillende HP keurmerken lees je in onderstaande link

http://www.hondenpage.com/honden-encyclopedie/wid_492-Richtlijnen-voor-fokkers-op-de-hondenpage.php/

 

 

-- reactie gewijzigd door het moderator team op 12 mei om 22:35 --

Helaas, dit onderwerp staat op slot.

Dit komt doordat het onderwerp niet meer recent is en in het hondenforum archief terecht ik gekomen.
Als je over "Chitzu" wilt praten in het hondenforum dan kun je het beste een nieuw onderwerp aanmaken

^