HondenPage baasje corrie koopman

Wat schreven de vrienden van corrie koopman op het forum

honden page profiel petra en jackpetra en jack schreef in Wat wel en niet in zomer?
Hier kwam vanmiddag ook een mevrouw langs met een bernersenner terwijl het 34 graden was, snap daar dus echt niks van...arm dier.
honden page profiel petra en jackpetra en jack schreef in Jack russells senioren
Wat heb je de karakters van Janneke, Jip, en Fenna mooi omschreven, leuk om te lezen.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Jack russells senioren
Heleen ik geniet van je verhalen en de fotoos….    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
" Ja! De zylkene en de zenuwpijnstiller zou haar ook rust moeten geven. We merken dat ze iets sneller hersteld. Dus ipv een uur compleet in paniek zijn na koffie zetten is het dan bijvoorbeeld een half uur.  Ik vind het heel lastig want ondertussen heeft ze nog heel veel goede dagen. Ze wil in 90% van de gevallen graag het bos in (ook al mag ze niet zo ver) en merken we wel dat dit wat minder wordt. Soms denk ik ook wel, zouden het bepaalde plekken zijn waar ze om welke reden dan ook niet wil lopen. Verder zo lang wij geen visite hebben of bepaalde apparatuur gebruiken, is er weinig aan de hand. Maar goed altijd alles voorkomen is ook onmogelijk…   Ze eet nog wel heel goed. " Lola Jouw eerste berichtje bertel je dat je hond geen waardig leven heb, nu dit berichtje, ze gaat nog graag wandelen, eet goed.  Weinig aan de hand vertel je hier….  Rustig aan met je hond, kijk wat er mogelijk is, is ze na een wandeling tevreden ? Plan wandelingen in waar ze het fijn vind en hou ze kort.  Wanneer er bezoek is misschien een veilig plekje voor dr ? Waar ze zich kan terug trekken ? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
Verdrietig..heb je al eens iets rustgevends geprobeerd ? En wat ik van je lees heeft je hond geen waardig bestaan meer.  Bespreek het eens met je dierenarts of inslapen een waardig besluit zal zijn..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Aan jou wanneer je reageert hoor peter….  Heerlijk dat Bodhi zich goed aanpast aan de tijden van jou en dat het al zo goed gaat.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, geweldig.    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Filmpje geweldig, al wat lekkers aangenomen, super.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, wat een heerlijke foto in de auto….heel veel geluk met winnie…
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in ??????????????????????? Fiwfan.us
Moderatorteam is ingelicht.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, goed kauw materiaal is ook goed voor je nieuwe hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Mijn lieve Aila - Jarig geweest!! mei 2026 p.9
Oooo marijke, hahaha…wil ik ook met Vika , lukt me alleen niet zo..hahaha.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Heel veel plezier met de kleine Winnie.…..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, Bodhi vertrouwt je al, komt graag bij je en voelt zich ook al fijn in jouw huis, zeurt niet, gaat liggen als je weg moet, een heerlijk hondje..en wat blaffen betreft, zo af en toe tuurlijk.  
 

Vrienden van corrie koopman

honden foto van Arjen (Webmaster HondenPage)honden foto van DISHAhonden foto van joke&taathonden foto van Monique van Lotje en Kwibus!!! ***Flos en Buster en Morris***honden foto van fabiennehonden foto van Joke > Jimmy,Sjenna ,Floortje .honden foto van Helga & Zoëyhonden foto van De Mecheltjes clanhonden foto van Janneke van Bommelhonden foto van Anitahonden foto van caro en de teckelshonden foto van Liesbeth/Skinnyhonden foto van Liesbethhonden foto van janet honden foto van Machtel, Romeo en Luca +honden foto van Jet en de 4 boefjeshonden foto van Dobryhonden foto van Tisha Gioiahonden foto van Daniela ten Tijehonden foto van Hetty & Skipperhonden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van louisehonden foto van profiel verwijderthonden foto van .honden foto van -Iris & Tommy-honden foto van Annethonden foto van s@nt@honden foto van Mandy & Bram.honden foto van ***honden foto van Angela • Bodhihonden foto van Ralph, Bo en Dexhonden foto van laurahonden foto van dogfriendhonden foto van saskia honden foto van ~~~Mambo~~~honden foto van Nicole en het trio....honden foto van HILLhonden foto van nora jazzy en poppyhonden foto van Lotte & Lizzy ~honden foto van ...honden foto van Sam,Saltarin,Muis,Zara,Terra+en Paco honden foto van moniquehonden foto van   * ~ ... Sandra, Zyko, Lloyd & Yuna ... ~ *honden foto van Els honden foto van ....honden foto van Peterhonden foto van zonnetjehonden foto van  Yara honden foto van Lopes honden foto van RVShonden foto van Yvettehonden foto van M&Mhonden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van bets-bean&raiderhonden foto van Ashleyhonden foto van lizethonden foto van *honden foto van Simone & Maxhonden foto van Sonja, John, Iggy+ ,Chelsea en Amy.honden foto van BC & CChonden foto van Angie, Jolie †, Sooki en Pipa Skyehonden foto van sharonahonden foto van Joy & Lunahonden foto van Liesbeth, Diva &Jaimyhonden foto van ׺°”˜`”°º× Jacq van Sil & Sterre ׺°”˜`”°º×honden foto van Bianca/ Dushihonden foto van Adinda, Runeke, Paloma, Wolf, Pixie en poes Uncashonden foto van Macho en Lady(L)honden foto van michellehonden foto van Angel, Google & Gadgethonden foto van Philippehonden foto van kellyhonden foto van Annemie en Benjihonden foto van Sarah, Aïcha + en Micahonden foto van Me and my Shadowhonden foto van sandrahonden foto van ****LIAN ***SENNA****honden foto van Sadahhonden foto van Daphny & Dusthonden foto van Linda; Roxy & Buddyhonden foto van bettiehonden foto van The tibbies on tourhonden foto van Antonhonden foto van ***^Noortje^*** honden foto van Anne-Laurehonden foto van Japjeshonden foto van Gwen Assy en Cissyhonden foto van gizmohonden foto van Cel, Jacko, Louis en Poeshonden foto van      Evelien & Midashonden foto van Thirza en laikahonden foto van dog-loverhonden foto van Wendy Paanshonden foto van bchonden foto van Verahonden foto van martinehonden foto van Anita.Langen.honden foto van Marjolein en Noa en kleine Levihonden foto van Mariette Boershonden foto van Chelsey & Miohonden foto van mich en mn husky'shonden foto van brenda en xantoshonden foto van ~Weg hierhonden foto van Ivannehonden foto van lisahonden foto van sharonahonden foto van Jokehonden foto van elinahonden foto van Ro-Mihonden foto van Charlotte en de Witjeshonden foto van Kitty  & Danny •*¨*•.¸¸ Sadira, Ilisha, Dizzy, Heavy, Faith, Feenix, Kai, Balto, Simba & Nina ¸¸.•*¨*• honden foto van Muis,Vera, Papadopoulos, Odette, Annabelle en Ciska (Terra+, Dinky+, Saltarin+, Sam+, Zara+, Paco+)    honden foto van mir& fierra -maxhonden foto van Ilonahonden foto van marionhonden foto van Elihonden foto van Esmeehonden foto van Ingridhonden foto van Jin & Melo de tennisballenverzamelaar.honden foto van thijs en gerriehonden foto van Dannyhonden foto van Chantiej & Shadow zonder Doerakhonden foto van Hanne baasje van  Bonny honden foto van Mishahonden foto van PupYhonden foto van sandytje&carisleyhonden foto van Zzoef Rossi & Lorenzohonden foto van .....honden foto van loulouhonden foto van samantahonden foto van maykehonden foto van Natasja28honden foto van hondenvriendjehonden foto van Tessa&Rexyhonden foto van vincenthonden foto van _Charotte_X_Rakker_honden foto van sietskehonden foto van INhonden foto van kellyhonden foto van Ellyhonden foto van Sharon & Nikitahonden foto van Erica,    Sterre en Chayrahonden foto van Jozefienhonden foto van jannyhonden foto van Mariahhonden foto van Claudiahonden foto van Marion van Dijkhonden foto van Eef en Tjibbehonden foto van maxhonden foto van Talitha & Tibor & Rockyhonden foto van Dominique en Guccihonden foto van claudia& ladyhonden foto van Yoscahonden foto van Arko & Baasje Amaliahonden foto van wendyhonden foto van Phiep en de meidenhonden foto van D + L en razzhonden foto van Beverhonden foto van Dianahonden foto van mel honden foto van aylin & chichihonden foto van Renskehonden foto van Boemer honden foto van Vaanii&&lunahonden foto van  MARGJE & WICKhonden foto van choco en shanahonden foto van Gert + Blackyhonden foto van Bianca & Tarahonden foto van Nynke ft doggies.. honden foto van huskywomanhonden foto van Michellehonden foto van Glenna en Fizzyhonden foto van goofie honden foto van Ronica & Festerhonden foto van terryhonden foto van Noonhonden foto van Elly Van Heeringenhonden foto van brenda & cora ° Eros ° Frodohonden foto van bibiane honden foto van mmd magazinehonden foto van leannehonden foto van Sannehonden foto van bibiane honden foto van Sabrina & Dantehonden foto van Purdey en Chulahonden foto van Sandra99 & Nefertitihonden foto van Nadinehonden foto van Team Didi & Plukhonden foto van Nadia Overkamphonden foto van aneg1974honden foto van Indrahonden foto van Huize Onyx  (Amber ( Rip ) Boomer ( Rip)honden foto van S&F.honden foto van shadowhonden foto van Sjakie & Baasje Natasjahonden foto van Astrid & Schumihonden foto van Lottehonden foto van hondhonden foto van lisa en layckahonden foto van Henrihonden foto van Nienke honden foto van Loes & Kaya honden foto van chantalhonden foto van Rooshonden foto van marionhonden foto van Susannehonden foto van queenhonden foto van Demy en Rakkerhonden foto van *niet meer actief*honden foto van Brigitte en Lotjehonden foto van Daphne met Dajo & Jaguarhonden foto van renske kids & woezelhonden foto van kellyhonden foto van *Chica*honden foto van omasandrahonden foto van Lady honden foto van PPPPPhonden foto van Ronald van Jocey en Matchyhonden foto van Irene Emma. honden foto van Hannah en Pépéhonden foto van nancy, woopy en faithhonden foto van Simone, Cody en Flynnhonden foto van Griffyloverhonden foto van Eefje • Yunahonden foto van Sharon & Harleyhonden foto van simba en perrahonden foto van corry lenaertshonden foto van annemieke&nakhonden foto van Lottehonden foto van Jana & Romi honden foto van Wendy en de White Flowershonden foto van Ilse & Livvyhonden foto van silke & woody honden foto van Inge, Nico en Dolyhonden foto van Diana - Tessa&Maxhonden foto van Gerda en Rickyhonden foto van gestopthonden foto van Cashhonden foto van Shawna & Nalahonden foto van dogsloverhonden foto van Ramona & Sanko & Lailahonden foto van Suze en de 3honden foto van anais ~ filou&kajouhonden foto van Yvonne en de Iertjes.honden foto van ••Tanja&Bullit••honden foto van Miora,pebbles en quizhonden foto van marjahonden foto van toby&laurahonden foto van vanessahonden foto van Hannahonden foto van marianne, cindy en rozyhonden foto van Amanda *Diablo & Lanahonden foto van justinehonden foto van tamarahonden foto van Loredana Diva & Jaydeehonden foto van Louise & Body honden foto van Samhonden foto van SIMONhonden foto van Els en Fayahonden foto van Paulinehonden foto van yvonnehonden foto van Suusjehonden foto van Lieselottehonden foto van Roos' & Max'honden foto van D&Ghonden foto van sofiexCesarxCanneloxSnowyhonden foto van Iris, Lynn & Sam   honden foto van jacky  en kyrahonden foto van Dewi & de doodleshonden foto van Dewihonden foto van Melissa, Dempsey, Taiko, Minos & *Nina*honden foto van MaSpi///honden foto van Annemieke&Nakhonden foto van laura simonhonden foto van lailahonden foto van Karlijn honden foto van *.*Cody & Charlie*.*honden foto van Vera & haar teckelhonden foto van Chloëhonden foto van gerrie en droopyhonden foto van Farsiahhonden foto van Monicahonden foto van Jannick & Tesshonden foto van laurahonden foto van liesexxhonden foto van Delano & marleyhonden foto van ~*Sandy*Yoda & Yip*~honden foto van Andrieshonden foto van moniquehonden foto van jolien & mollyxphonden foto van Corina honden foto van keeshonden foto van Floor Arensmanhonden foto van nicolhonden foto van .honden foto van Ilona, Nina & Roulahonden foto van sannehonden foto van ceacarhonden foto van staceyhonden foto van G&Jhonden foto van meert nancyhonden foto van ~*~Nadine&Lisa~*~honden foto van lydiehonden foto van mariehonden foto van Steffy & Bengelhonden foto van irisjehonden foto van Brenda & Buddy & Bobby & Onyxhonden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van Marijke en Maya <3honden foto van Watch Out *Shelties* Aroundhonden foto van Lorehonden foto van Wendy & Kobushonden foto van petra en jackhonden foto van *~-Sammy-Ft -Jady- Ft -Bailey-~*honden foto van Inge en Jessy & Bintihonden foto van esmeehonden foto van vanetyhonden foto van  Kiki met Harley D. & Pampushonden foto van gerdinahonden foto van Ben weg hierhonden foto van Laura & Bohonden foto van trouwe_viervoetershonden foto van Madelon&Baloehonden foto van Goele & Cashonden foto van Iris ~ Rivka & Talouhonden foto van C.honden foto van lisa & samhonden foto van Pascallehonden foto van isabellahonden foto van Riahonden foto van Renskehonden foto van Floortje Faunhonden foto van Emmahonden foto van Gwennhonden foto van Jana *FeLaNelKi*honden foto van Binky en Loenahonden foto van bellahonden foto van Dominique & Mackenzie honden foto van Sheltieloverhonden foto van Sheltieloverhonden foto van Just The Max   honden foto van Sheltieloverhonden foto van chanel retrieverhonden foto van Debbie & Denzelhonden foto van Dorie, Falcor †,  Atreyu en Jaydeehonden foto van Lizzy (Boerenfox) honden foto van -honden foto van  Sabine en Mini Max honden foto van ~*Sammy Ft Jady Ft Bailey Ft Dusty*~honden foto van Mayrahonden foto van patricia & sennahonden foto van Caroline & Texashonden foto van Loes & Rorihonden foto van sam honden foto van Hilde & Twinkohonden foto van Ines&Lunahonden foto van ingrid en ZORROhonden foto van Lauren&Daisyhonden foto van Leehonden foto van lenkahonden foto van lisazandershonden foto van Judith en Babbe.honden foto van ~honden foto van Noella en Igorhonden foto van Marianhonden foto van PLUTO&NOEKYhonden foto van Melhonden foto van den,naat&pup roxhonden foto van Jelena en Zi.honden foto van Ciska en Douwehonden foto van je mondhonden foto van mirandahonden foto van Laura&Lucyhonden foto van baasje Julian/hond : Frodohonden foto van jaelhonden foto van lindsayhonden foto van Roos en Maxhonden foto van Dimkahonden foto van Annette en Maxhonden foto van Dy-Annhonden foto van yttakhonden foto van Missy & Lady † honden foto van henk en ingridhonden foto van love kyanhonden foto van lindahonden foto van Kimhonden foto van Maxhonden foto van ingridhonden foto van Lisanne baasje van Bram en Renzohonden foto van Lisa; Bobbie, Bentley & Lilly honden foto van Georges Desmethonden foto van Kier & Ziggy honden foto van Paul Bo en Pip!!!!honden foto van shamhonden foto van Dutchshepherdteam honden foto van frannie dik

^