HondenPage baasje Marian

De laatste reacties in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Jelly geeft aan te willen gaan slapen...trusten meisje. honden foto Ons broertje Rakkertje graaft honden iglo's, hihi honden foto Samen spelen met een oude lap honden foto Ik heb Tobie maar even een provisorisch broekje aangedaan die ik gemaakt heb van een oud t-shirt. honden foto Liever lui dan moe :) honden foto Samen met Jelly in de sneeuw spelen honden foto BROKKU!!!! honden foto Jelly helpt mee om de juiste kleur uit te kiezen honden foto Een mier die de aandacht van Jelly trekt :) honden foto De puppy's het flesje geven honden foto Tobie ligt heerlijk bij het haard vuurtje:) honden foto Even heerlijk stoeien met Tobie :) honden foto honden foto De puppy's de fles geven voor extra voeding onder het toeziend oog van moeders honden foto Tobie was het er niet mee eens dat hij een kap om moest...
Marian heeft de volgende fotoalbums op de Honden Page: Casteratie van Tobie...27 Maart 2012, Jelly., Tobie, Een hertje gevonden

Verhalen van Marian in het Dogboek

Mijn vrouwtje was ziek.
Goede morgen lieve baasjes, Gisteren voelde ik me een beetje raar...de wekker van mijn vrouwtje lie
In de modder graven.
Goede morgen lieve mensen, Gisteren waren mijn vrouwtje en ik heerlijk aan het wandelen en mocht
Met spoed naar de dierenarts.
Goede morgen lieve baasjes, Gisteren heb ik de schrik van mijn leven gehad...ik zat rustig achter
Wandelen in de regen.
Goede morgen lieve baasjes, Nadat ik vanmorgen mijn brokkjes op had, keek ik uit het keuken raam.
Geen zin om te poseren.
Goede morgen lieve mensen, Gisteren moest ik iets heel vervelends doen...ik moest poseren voor ee
Ik was gisteren onwijs trots op mijn meisje, Jelly.
Goeden morgen allemaal, Gisteren avond moesten we even naar de dierenarts met Jelly...ze had inee
Een leuke verrassing voor Jelly
Goede morgen lieve mensen, Gisteren moest ik naar de dierenarts wat ik helemaal niet leuk vind. Ik
Een dagje uit voor Jelly.
25-03-2012...dit was werkelijk een heerlijke dag! 10.00 uur... Het zonnetje scheen lekker en de
Volgens mijn vrouwtje ben ik gecastreerd!!!
Goede morgen lieve baasjes, Eens was ik de ster van Face book, nu ben ik een lege kerstboom :'

Wedstrijdfoto's

Tobie spelend onder het dekbed. Jelly (2.5 jaar) is een geweldig teefje en zit altijd bij me als ik in bad ga.
Zodra ze badschuim ziet veranderd ze in een jacht hond...ze houd haar koppie schuin en luisterd dan naar het geluid dat het badschuim maakt, dan volgt er een blaf serenade naar het schuim en gaat ze er in happen.
Jelly zit in een mum van tijd onder het schuim...hahaha.
Wat een schat van een hondje. Vader en zoon zijn heerlijk aan het stoeien met elkaar. Niet alleen Tobie kan gekke bekken trekken ik zelf ook...hahaha Iedere ochtend als ik opsta, mijn honden hun brokken op hebben en uitgelaten heb, kruip ik even achter de pc.
Tobie wil dan altijd nog even een knuffel waarna hij op de bank gaat liggen om vervolgens heerlijk maar onwijs hard te gaan snurken :) Tobie vind het geweldig om mee te lezen wat er allemaal naar hem en zijn zusje (Jelly) word geschreven op de HondenPage.com :)

Clubs

Marian is lid van de volgende club(s):
De Labrador Club
Honden Fotografie en Foto Bewerkingen
De kruisingen club
Training van Honden
Wandelgebieden
love dogs
voor hondenliefhebbers
Uitjes met je hond

 

Poll !

Een hond is ....

...een deel van het gezin. (12)
 
...een maatje voor het leven (28)
 
...een geweldig dier om samen mee te joggen. (0)
 
...een heerlijk knuffeldier. (2)
 

...een deel van het gezin.
...een maatje voor het leven
...een geweldig dier om samen mee te joggen.
...een heerlijk knuffeldier.


^