HondenPage baasje Marian

Wat schreven de vrienden van Marian op het forum

honden page profiel petra en jackpetra en jack schreef in Wat wel en niet in zomer?
Hier kwam vanmiddag ook een mevrouw langs met een bernersenner terwijl het 34 graden was, snap daar dus echt niks van...arm dier.
honden page profiel petra en jackpetra en jack schreef in Jack russells senioren
Wat heb je de karakters van Janneke, Jip, en Fenna mooi omschreven, leuk om te lezen.
honden page profiel Hannah & Bink† en BeertjeHannah & Bink† en Beertje schreef in Jack russells senioren
Ach, wat een dotjes, een ruwharige  JRT staat nog op mijn verlanglijstje  Ze staan wel bekend als druktemakers, toch een kleine geruststelling om te horen dat ze na een jaar of 12 heus wat rustiger worden....
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Jack russells senioren
Heleen ik geniet van je verhalen en de fotoos….    
honden page profiel Alaska's Finest!Alaska's Finest! schreef in Jack russells senioren
Wat een leuke karakterbeschrijving, het voelt alsof ik hen een beetje ken.  Geniet van je lieve, mooie, eigenwijze, grappige en heerlijke 'oudjes'! 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Loopsheid en angstig gedrag
spam verwijderd, bedankt voor de melding! Deze gaat op slot. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel Alaska's Finest!Alaska's Finest! schreef in Met de handen in het haar
Als we naar het bos gaan bijv, dit wil ze graag, vind ze geweldig.  Nachten blijven drama. Tenzij we bij haar op de bank slapen.  ze wil alleen maar bij mij zijn  Lola   Als honden oud worden, komt er vaak onzekerheid. Ze zoeken steun, ze hebben moeite met alleen blijven, ze weten soms met zichzelf geen blijf.  Hijgen, onrust, enz. hoeft dus niet meteen te betekenen dat je hond meer pijn krijgt, maar hun behoeften veranderen, ze vinden moeilijker hun draai, iets wat jarenlang geen probleem was kan het plots wel worden, enz. Een oude hond in huis is -net als bij een puppy- een verhaal van herbekijken en aanpassen. Als de nachtelijke rust weerkeert als de hond bij jou kan slapen, dan is dat iets wat je kan overwegen te doen. Win win voor jullie beiden . En als de standaard wandelingen niet leuk meer zijn, maar de uitjes naar het bos wel, dan kan je de standaard wandelingen beperken (enkel uitlaten) en een keertje vaker naar het bos trekken.    Het is niet makkelijk, een oude hond met specifieke behoeften, het kan veel energie van je vragen. Maar het is de laatste levensfase waar je je dierbare vriend nog alles kan geven wat je te geven hebt. Probeer je te focussen op de kleine, innige momentjes die jullie samen nog gegeven zijn.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
" Ja! De zylkene en de zenuwpijnstiller zou haar ook rust moeten geven. We merken dat ze iets sneller hersteld. Dus ipv een uur compleet in paniek zijn na koffie zetten is het dan bijvoorbeeld een half uur.  Ik vind het heel lastig want ondertussen heeft ze nog heel veel goede dagen. Ze wil in 90% van de gevallen graag het bos in (ook al mag ze niet zo ver) en merken we wel dat dit wat minder wordt. Soms denk ik ook wel, zouden het bepaalde plekken zijn waar ze om welke reden dan ook niet wil lopen. Verder zo lang wij geen visite hebben of bepaalde apparatuur gebruiken, is er weinig aan de hand. Maar goed altijd alles voorkomen is ook onmogelijk…   Ze eet nog wel heel goed. " Lola Jouw eerste berichtje bertel je dat je hond geen waardig leven heb, nu dit berichtje, ze gaat nog graag wandelen, eet goed.  Weinig aan de hand vertel je hier….  Rustig aan met je hond, kijk wat er mogelijk is, is ze na een wandeling tevreden ? Plan wandelingen in waar ze het fijn vind en hou ze kort.  Wanneer er bezoek is misschien een veilig plekje voor dr ? Waar ze zich kan terug trekken ? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
Verdrietig..heb je al eens iets rustgevends geprobeerd ? En wat ik van je lees heeft je hond geen waardig bestaan meer.  Bespreek het eens met je dierenarts of inslapen een waardig besluit zal zijn..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Aan jou wanneer je reageert hoor peter….  Heerlijk dat Bodhi zich goed aanpast aan de tijden van jou en dat het al zo goed gaat.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, geweldig.    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Filmpje geweldig, al wat lekkers aangenomen, super.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, wat een heerlijke foto in de auto….heel veel geluk met winnie…
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in ??????????????????????? Fiwfan.us
Moderatorteam is ingelicht.  
 

Vrienden van Marian

honden foto van Estherhonden foto van Frankhonden foto van Kim, Roef, Casper+honden foto van De Mecheltjes clanhonden foto van Janneke van Bommelhonden foto van Bakarddyhonden foto van Xtinehonden foto van Liesbeth/Skinnyhonden foto van Machtel, Romeo en Luca +honden foto van Nynkehonden foto van het Moderatorteamhonden foto van Dobryhonden foto van Riethonden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van Marie-Rose & Tibootje (RIP) + Freya'tjehonden foto van Dootjuuhhonden foto van Wilma en Dobby (RIP)honden foto van Linda honden foto van carlahonden foto van Jasmijnhonden foto van Sennahonden foto van Mathildehonden foto van Sarahonden foto van zonnetjehonden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van Petra,  *Lily Jane*   & Jiphonden foto van Adinda, Runeke, Paloma, Wolf, Pixie en poes Uncashonden foto van sandrahonden foto van corrie koopmanhonden foto van Floor en Fiefie honden foto van Claire & Tess & Bonnyhonden foto van Anna honden foto van Erica,    Sterre en Chayrahonden foto van bassiehonden foto van Phiep en de meidenhonden foto van Iris + Shira! en Bibi!honden foto van Janet & Boxershonden foto van Fiona en Rossihonden foto van hans masthonden foto van Henny/Sperohonden foto van Lisahonden foto van Stefanie & Chelseahonden foto van Fayhonden foto van Astrid & Schumihonden foto van maureenhonden foto van Nikki, vrouwtje van Baco & Danihonden foto van Helene en Tyborhonden foto van Lindahonden foto van Nina & Demihonden foto van Monique & de zwart-witjeshonden foto van Femkehonden foto van Inge, Rottweiler Nika & m'n Canadeesje(s)honden foto van annemieke&nakhonden foto van Ilsehonden foto van silke & woody honden foto van Sandra en Fleurtjehonden foto van Miora,pebbles en quizhonden foto van Ingridhonden foto van Hannahonden foto van cynniehonden foto van Ina Willemshonden foto van B met D&A†honden foto van D&Ghonden foto van Melissa, Dempsey, Taiko, Minos & *Nina*honden foto van Vrouwtje van Denzel en Diva (R.I.P. Dixie)honden foto van Mariska en Grace *Shiva(rip)*honden foto van *.*Cody & Charlie*.*honden foto van Monicahonden foto van Nantastic!© Casa di Coontastic honden foto van Rita  Cosmo†, Duke†,  Digger, Bayco, Nanu en Dokyohonden foto van chrishonden foto van tartinehonden foto van Marcellahonden foto van ~*~Nadine&Lisa~*~honden foto van .honden foto van Hannah & Bink† en Beertjehonden foto van Yentlhonden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van 3 dogshonden foto van petra en jackhonden foto van Wendyhonden foto van tessahonden foto van *Laycka en Lady*honden foto van Boogyhonden foto van T&dogshonden foto van Lupihonden foto van Daphne & Baileyhonden foto van Sandyhonden foto van Lo&Sohonden foto van Kaihonden foto van Gingerhonden foto van Isahonden foto van Nathalie en lilly honden foto van Alaska's Finest!honden foto van Jessie en Eli honden foto van Fezhonden foto van Gina Heuvelslandhonden foto van Love is a four-legged wordhonden foto van Tamara honden foto van riannehonden foto van ilonahonden foto van  Sabine en Mini Max honden foto van Inge honden foto van Simba123honden foto van Aishahonden foto van Fiebe & *Chihuahua Luna* honden foto van Loetjehonden foto van Elien & Jerome & Lascohonden foto van Ines&Lunahonden foto van mariellehonden foto van Brokkel 3...De splinter in uw zitvlak!honden foto van Erika & Jettahonden foto van Lianne, Mara & Maybehonden foto van Suus Q.honden foto van Dali en Joliehonden foto van mary S&A&Z honden foto van Bipkehonden foto van Renéhonden foto van Desireehonden foto van Judith en Babbe.honden foto van ~honden foto van Elke en haar bende!honden foto van Aleida  R.I.P Viktorhonden foto van Thomashonden foto van Jengohonden foto van Petronellahonden foto van moniquehonden foto van Dorienhonden foto van mariellehonden foto van carolinahonden foto van Vanessa Balhonden foto van den,naat&pup roxhonden foto van Jelena en Zi.honden foto van Ciska en Douwehonden foto van Tjeerdfranshonden foto van baasje Julian/hond : Frodo

^