HondenPage baasje tessa

Wat schreven de vrienden van tessa op het forum

honden page profiel Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & SukiTamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Suki schreef in We verwachten weer een nestje!
" Gefeli, moest ook ff googlen en inlezen over de geschiedenis van het ras. Begrijp nu waarom de outcross want daarna is er veel mee geklooit. Letterlijk kruising met herder en wolf niet? Geen succes nummer want was de bedoeling eigenlijk een stoere politie hond te worden. De genen van de wolf bleken te schichtig te zijn toch voor die doeleinde?   Met welke hondrassen worden ze nu mee gekruist? " Botteke en Big Winnie Ze zijn ooit begonnen met de Duitse Herder en de wolf inderdaad.De Saarlozen van tegenwoordig (ook de raszuivere) hebben lang niet meer zoveel wolf in zich, dat hangt op 25-30%. De rassen die tot nu toe gebruikt zijn voor outcross zijn: - Zwitserse Witte Herder- Northern Inuit- American Wolfdog Mix- Tsjechoslowaakse Wolfhond- Noorse Elandhond- Podenco Ibicenco- Working Husky- en dan nu met Anna erbij, de Tamaskan Dog.
honden page profiel Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & SukiTamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Suki schreef in We verwachten weer een nestje!
" Prachtige honden. Ik heb even gegoogeld en op jullie website gekeken, maar mij is weinig bekend over AVLS outcross en ook over het puppy culture programma. Dus mocht je eea verder willen toelichten, of een linkje naar uitleg willen sturen; graag.  " Horsea Natuurlijk! https://avls.nl/plan-van-aanpak/Hier kun je het hele stuk van de AVLS lezen. Het is best wat om uit te typen. In het kort willen ze de COI omlaag brengen (waarmee de diversiteit weer omhoog gaat). Daarmee verwachten ze ook bepaalde ziektes uit te kunnen fokken en de vruchtbaarheid van de Saarloos weer beter te maken. Ze zijn sinds 2012 bezig met dit project en de resultaten zijn positief! Het Puppy Culture programma is hoe wij onze pups opvoeden. uppy Culture is een wetenschappelijk onderbouwd socialisatieprogramma voor pups. Het richt zich op de cruciale periode vanaf de geboorte tot de leeftijd van 12 weken. Het doel is om de veerkracht, het leervermogen en de emotionele balans van de pup te optimaliseren.Link: https://shoppuppyculture.com/ 
honden page profiel Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & SukiTamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Suki schreef in We verwachten weer een nestje!
" Wat leuk ik volg natuurlijk houden jullie een puppy er bij ? " Koert van Texel poppy x Nee, helaas. Met 5 hondenkids is ons huis echt vol. Abby wordt ook oud en die vindt het nu al druk 
honden page profiel Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & SukiTamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Suki schreef in We verwachten weer een nestje!
" Wat leuk!  Noortje kon altijd goed met dit ras, terwijl ze lang niet met alle honden goed ging. " Ellen, vrouwtje van Noortje Aaah wat leuk Ze zijn vaak heel puur en eerlijk in hun communicatie, misschien dat dat heel veilig voelde voor Noortje?
honden page profiel Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & SukiTamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Suki schreef in We verwachten weer een nestje!
We zijn zo trots! Anna zal worden ingezet ter versterking van de Saarlooswolfhond-populatie. Haar nieuwe liefde, Elrond, is een fijne, stabiele reu met uitstekende gezondheidsresultaten en een prachtig karakter.   Dit outcross-nest maakt onderdeel uit van het AVLS outcross-programma, wat betekent dat de pups bijlagestambomen van de FCI krijgen en ook verder gaan om de Saarloos gezonder te krijgen.   De dekking ging vlekkeloos en we gaan nu moeten we weer geduldig zijn tot de echo...        
honden page profiel Alaska's Finest!Alaska's Finest! schreef in Jack russells senioren
Wat een leuke karakterbeschrijving, het voelt alsof ik hen een beetje ken.  Geniet van je lieve, mooie, eigenwijze, grappige en heerlijke 'oudjes'! 
honden page profiel Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & SukiTamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Suki schreef in Malafide fokker
" Is de Tamara die op hp zit wel dezelfde als die in oosterwolde? Er zijn veel mensen met die naam nl " Heleen Ik ben het in ieder geval niet 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel Alaska's Finest!Alaska's Finest! schreef in Met de handen in het haar
Als we naar het bos gaan bijv, dit wil ze graag, vind ze geweldig.  Nachten blijven drama. Tenzij we bij haar op de bank slapen.  ze wil alleen maar bij mij zijn  Lola   Als honden oud worden, komt er vaak onzekerheid. Ze zoeken steun, ze hebben moeite met alleen blijven, ze weten soms met zichzelf geen blijf.  Hijgen, onrust, enz. hoeft dus niet meteen te betekenen dat je hond meer pijn krijgt, maar hun behoeften veranderen, ze vinden moeilijker hun draai, iets wat jarenlang geen probleem was kan het plots wel worden, enz. Een oude hond in huis is -net als bij een puppy- een verhaal van herbekijken en aanpassen. Als de nachtelijke rust weerkeert als de hond bij jou kan slapen, dan is dat iets wat je kan overwegen te doen. Win win voor jullie beiden . En als de standaard wandelingen niet leuk meer zijn, maar de uitjes naar het bos wel, dan kan je de standaard wandelingen beperken (enkel uitlaten) en een keertje vaker naar het bos trekken.    Het is niet makkelijk, een oude hond met specifieke behoeften, het kan veel energie van je vragen. Maar het is de laatste levensfase waar je je dierbare vriend nog alles kan geven wat je te geven hebt. Probeer je te focussen op de kleine, innige momentjes die jullie samen nog gegeven zijn.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
" Ja! De zylkene en de zenuwpijnstiller zou haar ook rust moeten geven. We merken dat ze iets sneller hersteld. Dus ipv een uur compleet in paniek zijn na koffie zetten is het dan bijvoorbeeld een half uur.  Ik vind het heel lastig want ondertussen heeft ze nog heel veel goede dagen. Ze wil in 90% van de gevallen graag het bos in (ook al mag ze niet zo ver) en merken we wel dat dit wat minder wordt. Soms denk ik ook wel, zouden het bepaalde plekken zijn waar ze om welke reden dan ook niet wil lopen. Verder zo lang wij geen visite hebben of bepaalde apparatuur gebruiken, is er weinig aan de hand. Maar goed altijd alles voorkomen is ook onmogelijk…   Ze eet nog wel heel goed. " Lola Jouw eerste berichtje bertel je dat je hond geen waardig leven heb, nu dit berichtje, ze gaat nog graag wandelen, eet goed.  Weinig aan de hand vertel je hier….  Rustig aan met je hond, kijk wat er mogelijk is, is ze na een wandeling tevreden ? Plan wandelingen in waar ze het fijn vind en hou ze kort.  Wanneer er bezoek is misschien een veilig plekje voor dr ? Waar ze zich kan terug trekken ? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
Verdrietig..heb je al eens iets rustgevends geprobeerd ? En wat ik van je lees heeft je hond geen waardig bestaan meer.  Bespreek het eens met je dierenarts of inslapen een waardig besluit zal zijn..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Aan jou wanneer je reageert hoor peter….  Heerlijk dat Bodhi zich goed aanpast aan de tijden van jou en dat het al zo goed gaat.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, geweldig.    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Filmpje geweldig, al wat lekkers aangenomen, super.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, wat een heerlijke foto in de auto….heel veel geluk met winnie…
 

Vrienden van tessa

honden foto van Henk Kolenhonden foto van Nikkihonden foto van Shiba fanhonden foto van liesbeth,Turbo,Luna, Levi en Faithhonden foto van Joke > Jimmy,Sjenna ,Floortje .honden foto van Bakarddyhonden foto van ellen honden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van profiel verwijderthonden foto van Elsemiekehonden foto van Autumn Bellshonden foto van Carla, Charlie & Douwehonden foto van Biankahonden foto van Dieselhonden foto van Angela • Bodhihonden foto van Lisjehonden foto van dorine honden foto van Hans Smitshonden foto van Bugs      **Taz**honden foto van Melissa & Roscohonden foto van Kurthonden foto van Sam,Saltarin,Muis,Zara,Terra+en Paco honden foto van Lisa & doggshonden foto van zonnetjehonden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van Djairohonden foto van Mark - Sennahonden foto van Annemie Bo en Monahonden foto van Daphny & Dusthonden foto van Aharonhonden foto van Japjeshonden foto van Merlin,Safira,Nikita en Ceylanhonden foto van Charlotte en de Witjeshonden foto van Jin & Melo de tennisballenverzamelaar.honden foto van Hanne baasje van  Bonny honden foto van Hannie met Beer en Chelseahonden foto van newfyhonden foto van Claudiahonden foto van elke de proosthonden foto van sakinahonden foto van Nicole en de woefkeshonden foto van julia en spikehonden foto van JMJhonden foto van cynthiahonden foto van * RENZ *.* M@RI@ *honden foto van Lies en Doedelhonden foto van Nikki, vrouwtje van Baco & Danihonden foto van Helene en Tyborhonden foto van peggyhonden foto van Nadine honden foto van Carlahonden foto van Irene Emma. honden foto van Annet & Samhonden foto van Inge, Rottweiler Nika & m'n Canadeesje(s)honden foto van silke & woody honden foto van patricia,  *Spikey* Nino & Lolahonden foto van Sasch&de 2 idioten ^.^honden foto van Suze en de 3honden foto van Diablo & Mayahonden foto van Marlies met Frøyahonden foto van Ina, Misty en Aysahonden foto van D&Ghonden foto van ria&aikahonden foto van Marthehonden foto van Joni, Kenshi en Kodi.honden foto van Vrouwtje van Denzel en Diva (R.I.P. Dixie)honden foto van chippiehonden foto van Kaathonden foto van Jits honden foto van jolandahonden foto van Caroline & Zoeri honden foto van Isabellehonden foto van Sabien & Joey honden foto van Caroline & Ninahonden foto van Nantastic!© Casa di Coontastic honden foto van jokehonden foto van Milohonden foto van chrishonden foto van Mariohonden foto van Annemiekehonden foto van Jessicahonden foto van Bertine, Junto, Romyhonden foto van .honden foto van Claudiahonden foto van meert nancyhonden foto van ~*~Nadine&Lisa~*~honden foto van Hannah & Bink† en Beertjehonden foto van Guido & Frodohonden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van Watch Out *Shelties* Aroundhonden foto van Liekehonden foto van Mira&ik&Lobs altijd in mn harthonden foto van Barbara, Vos, Quin en Boohonden foto van @nita & hobyhonden foto van Justmehonden foto van Bernadet- Dhani-Shasta.honden foto van Bo & Deanhonden foto van *Laycka en Lady*honden foto van Hanshonden foto van mamavaneenzoon2007honden foto van Inge Schoovaertshonden foto van Minniehonden foto van Chantalhonden foto van T&dogshonden foto van Marloes honden foto van tanjahonden foto van J&Shonden foto van charlotte honden foto van Lo&Sohonden foto van Moose|esooMhonden foto van Corrie,Kay,Bowy+,Dieselhonden foto van r&shonden foto van Ikkeshonden foto van ronhonden foto van Chantal » Jessy «honden foto van Pack Memberhonden foto van Alaska's Finest!honden foto van marcelhonden foto van annemiekhonden foto van Mimi honden foto van -honden foto van Albert van de Kamphonden foto van Esmé, Bibi, Scooter en Bartje†honden foto van Christel&Doedy :-)honden foto van Fiebe & *Chihuahua Luna* honden foto van sinsy en Dexhonden foto van Tamara en *Lana*honden foto van peter hofmanhonden foto van Elien & Jerome & Lascohonden foto van Leehonden foto van Marianhonden foto van Mariskahonden foto van Jacinthahonden foto van Tesshonden foto van Valerie <3 Mila <3 Maxhonden foto van  Sophietje  **** rip Taat*****honden foto van Dy-Annhonden foto van  Demihonden foto van Ingrid, Lindy en Lishahonden foto van Darahonden foto van Estherhonden foto van Tineke *Luna * Rambo (Brutus R.I.P)honden foto van pieter willems     poll in profielhonden foto van Maarten & Cliohonden foto van snoopy, rikkie , lady en xanahonden foto van Luca & de poezels ^_^honden foto van sharonahonden foto van The Rocking Flatlandshonden foto van Sandrahonden foto van mokehonden foto van Michelle en Bohonden foto van Levihonden foto van Joost honden foto van Charlotte honden foto van Wendy baasje van Ebbyhonden foto van iljahonden foto van ·­»Miki«­·honden foto van de familie bull honden foto van Anouk & Balou<3honden foto van Loesannehonden foto van Cor, Paulyne en (de) Bliksem(se) beestenbendehonden foto van robinhonden foto van ••*Shaan & Raya*••honden foto van Elsa<3honden foto van Jeroen, Priska, Jani en Flokihonden foto van Quincy, Bailey & Novahonden foto van Zita (Sep)honden foto van Liane honden foto van Ninahonden foto van Joyce - pino en fena.honden foto van Astrid,Dodge..Bono .. † 5 jaar.   Ciro..† 11 jaar.honden foto van Gebruiker1478honden foto van <3 *Sh*Er*Lu*Di*Fa* <3 & hun baasjeshonden foto van Dominiquehonden foto van Alyda, Wolf. Sofie en Gizmohonden foto van Dennis van den berkmortelhonden foto van Giohonden foto van Sitahonden foto van marijkehonden foto van chantalhonden foto van Lennard brandhonden foto van Tamara - Abby, Anna, Jamie, Aylin & Sukihonden foto van Willekehonden foto van RianneMooiweerhonden foto van henny honden foto van Joeri-Bowser-Chulahonden foto van Naomi_Kirahonden foto van nathalyhonden foto van stefanie-bobbiehonden foto van Miss Divahonden foto van codyhonden foto van Paulhonden foto van Davyhonden foto van Lhonden foto van Els & Semmy.honden foto van rebekkahonden foto van Reneehonden foto van Kevin baasje van Yuki en Isishonden foto van Robin Snackershonden foto van cindyhonden foto van stefaniehonden foto van MJhonden foto van Hond in de pothonden foto van Pooh en Teigetjehonden foto van Joyce • Beau & Benjihonden foto van bianca & opiehonden foto van monique van der vaarthonden foto van Mariskaboumahonden foto van alexandrahonden foto van Astrid Berwoutshonden foto van Liana Saurenhonden foto van amber&kodahonden foto van Wendyhonden foto van alexandra en Fennahonden foto van Marieke Jansenhonden foto van amkehonden foto van Vidahonden foto van Kenny De Voshonden foto van Nicolehonden foto van Natasjahonden foto van De Meyer Dannyhonden foto van Riahonden foto van F.A.van den Aardweghonden foto van Wim Brandshonden foto van Simonehonden foto van Noëlla en ~Ioki~

^