HondenPage baasje goofie

Wat schreven de vrienden van goofie op het forum

honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
" Ja! De zylkene en de zenuwpijnstiller zou haar ook rust moeten geven. We merken dat ze iets sneller hersteld. Dus ipv een uur compleet in paniek zijn na koffie zetten is het dan bijvoorbeeld een half uur.  Ik vind het heel lastig want ondertussen heeft ze nog heel veel goede dagen. Ze wil in 90% van de gevallen graag het bos in (ook al mag ze niet zo ver) en merken we wel dat dit wat minder wordt. Soms denk ik ook wel, zouden het bepaalde plekken zijn waar ze om welke reden dan ook niet wil lopen. Verder zo lang wij geen visite hebben of bepaalde apparatuur gebruiken, is er weinig aan de hand. Maar goed altijd alles voorkomen is ook onmogelijk…   Ze eet nog wel heel goed. " Lola Jouw eerste berichtje bertel je dat je hond geen waardig leven heb, nu dit berichtje, ze gaat nog graag wandelen, eet goed.  Weinig aan de hand vertel je hier….  Rustig aan met je hond, kijk wat er mogelijk is, is ze na een wandeling tevreden ? Plan wandelingen in waar ze het fijn vind en hou ze kort.  Wanneer er bezoek is misschien een veilig plekje voor dr ? Waar ze zich kan terug trekken ? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
Verdrietig..heb je al eens iets rustgevends geprobeerd ? En wat ik van je lees heeft je hond geen waardig bestaan meer.  Bespreek het eens met je dierenarts of inslapen een waardig besluit zal zijn..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Aan jou wanneer je reageert hoor peter….  Heerlijk dat Bodhi zich goed aanpast aan de tijden van jou en dat het al zo goed gaat.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, geweldig.    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Filmpje geweldig, al wat lekkers aangenomen, super.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, wat een heerlijke foto in de auto….heel veel geluk met winnie…
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in ??????????????????????? Fiwfan.us
Moderatorteam is ingelicht.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, goed kauw materiaal is ook goed voor je nieuwe hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Mijn lieve Aila - Jarig geweest!! mei 2026 p.9
Oooo marijke, hahaha…wil ik ook met Vika , lukt me alleen niet zo..hahaha.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Heel veel plezier met de kleine Winnie.…..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, Bodhi vertrouwt je al, komt graag bij je en voelt zich ook al fijn in jouw huis, zeurt niet, gaat liggen als je weg moet, een heerlijk hondje..en wat blaffen betreft, zo af en toe tuurlijk.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Pup 7 maanden alleen blijven
" Let op, in de tekst wat Ethen gequote heeft, staat in een alinea een witte dikgedrukte link en die is mogelijk onbetrouwbaar. Modmelding gemaakt. " UkkePuck Ik zie het niet ruby.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Pup 7 maanden alleen blijven
  Ethen, je bent nieuw hier, het topic is van twee jaar terug…..  maar jij hebt ook een jonge hond ? Ja een kong is een goed alternatief voor als je weg moet, maar wat voor hond heb je ? Groot klein ? En wat je schrijft rustig het alleen zijn opbouwen.     -- reactie gewijzigd door het moderator team op 04 juni om 09:28 --
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, zeker alleen laten kan…..als je boodschappen gaat doen dan ook geen probleem… vreemde oppas is toch even aftasten wat Bodhi gaat doen…mooi alleen laten.  Wat fijn dat Bodhi zich laat borstelen door de trimster….   Ook dat was even aankijken..maar ging toch ook al heel goed.  
 

Vrienden van goofie

honden foto van Arjen (Webmaster HondenPage)honden foto van DISHAhonden foto van Petsofmehonden foto van Estherhonden foto van Shiba fanhonden foto van tinihonden foto van aadjehonden foto van liesbeth,Turbo,Luna, Levi en Faithhonden foto van Tequilahonden foto van Margje & Bikohonden foto van Ellenhonden foto van Joyce, Kaily&Zoëyhonden foto van Kim, Roef, Casper+honden foto van Haike & Achahonden foto van Janneke van Bommelhonden foto van theahonden foto van ashahonden foto van vanessa blommehonden foto van judithhonden foto van  martinehonden foto van Nalahonden foto van Veronique, Hugo, Jay-Dee & Mandyhonden foto van antoinethonden foto van Cynthiahonden foto van carlahonden foto van Marleen & Mavishonden foto van Liesbethhonden foto van marianhonden foto van  Martine, TG en Exorhonden foto van Tamarahonden foto van carlahonden foto van joycehonden foto van Nienke & de roedelhonden foto van ilonahonden foto van Dobryhonden foto van Monique & Jaro & Ronjahonden foto van Anjahonden foto van Ramona, Benjihonden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van ...honden foto van Daniellehonden foto van louisehonden foto van Silvyhonden foto van priscilla & C.S.Chonden foto van Yvonnehonden foto van Priscillahonden foto van ~Melissa & Bambi~honden foto van Kevinhonden foto van Hitamhonden foto van ferronhonden foto van Sandrahonden foto van Mireillevdwhonden foto van Corrina  & Baileyhonden foto van Autumn Bellshonden foto van Lisannehonden foto van Josette Van Ransthonden foto van Naomiihonden foto van Jorichhonden foto van Amber & Lootahhonden foto van Bernadette en Boemerhonden foto van Dieselhonden foto van katrijnhonden foto van Angela • Bodhihonden foto van Cabasjahonden foto van ukkiehonden foto van Annemiek & Dieselhonden foto van Sandra, Lady Dana & Sir Eddiehonden foto van TanjaWDDhonden foto van Sherilyn en Jazzyhonden foto van Diana & Kiarahonden foto van Miahonden foto van carinahonden foto van Robin & Pepperhonden foto van prutshonden foto van Mariannehonden foto van moniek de jagerhonden foto van noelhonden foto van rakker en rambo en jennie honden foto van Kim en Mika!!honden foto van netty honden foto van Melissa - Kenji & Ninahonden foto van Veronique & Spikehonden foto van korinahonden foto van                honden foto van Triggered by the herdhonden foto van Chonden foto van astridhonden foto van Suzanne van der Walhonden foto van els 2honden foto van wies honden foto van wybrichhonden foto van connyhonden foto van Lisa & doggshonden foto van Rowanhonden foto van Mojuanhonden foto van Mellehonden foto van Juut & Brownie honden foto van Marianne van Versendaalhonden foto van Kikihonden foto van   * ~ ... Sandra, Zyko, Lloyd & Yuna ... ~ *honden foto van Els honden foto van heleen lowiessenhonden foto van Suzanhonden foto van ....honden foto van helenhonden foto van Wendyhonden foto van zonnetjehonden foto van Liese-Lottehonden foto van Yzoltanhonden foto van ~~Michelle&Mushu~~honden foto van srtdsrhonden foto van bets-bean&raiderhonden foto van christienhonden foto van Irishonden foto van kimberleyhonden foto van Petra,  *Lily Jane*   & Jiphonden foto van cia v.d. heijdenhonden foto van Petra en de platsmoeltjeshonden foto van Lotte, Luna & Ukkihonden foto van Bashonden foto van Roxy-Missyhonden foto van Colinhonden foto van Karin, Lina en Jazzy (Alex r.i.p.)honden foto van kwenda ,chihuahuahonden foto van moniquehonden foto van Djairohonden foto van juultjehonden foto van sharonahonden foto van Lilly & Csokihonden foto van babs en tibbie joshahonden foto van Riannehonden foto van Adinda, Runeke, Paloma, Wolf, Pixie en poes Uncashonden foto van Macho en Lady(L)honden foto van Philippehonden foto van kellyhonden foto van Sarah, Aïcha + en Micahonden foto van nienkehonden foto van Shirlyhonden foto van Angeliquehonden foto van Linda; Roxy & Buddyhonden foto van Heidi & Bobbyhonden foto van Ingrid & Sachahonden foto van Dokhy- of  Tibetaanse Mastiff kennel Jinadhara .honden foto van Wil Kettmannhonden foto van Roméehonden foto van Tanja & Chico & Lunahonden foto van Mariannehonden foto van murderdollhonden foto van corrie koopmanhonden foto van ***^Noortje^*** honden foto van Japjeshonden foto van Roberthonden foto van      Evelien & Midashonden foto van desireehonden foto van Dianahonden foto van Trotsuh Eigenaar Van Kyrahonden foto van margothonden foto van Vivianehonden foto van Rebecca en Dieselhonden foto van sander dumayhonden foto van Suzanne slagerhonden foto van Laura & Robbiehonden foto van Waka, Robi, Joy, Abby en het vrouwtjehonden foto van Joyce Overgoorhonden foto van Taiko & Kiya Thalassahonden foto van christinehonden foto van Martinhonden foto van Rudi Su Nakhonden foto van perros del fiestahonden foto van Anna honden foto van Hanne baasje van  Bonny honden foto van Michelle en de ettertjeshonden foto van PupYhonden foto van Hannie met Beer en Chelseahonden foto van Irene, Pippi & Luluhonden foto van sandytje&carisleyhonden foto van Zzoef Rossi & Lorenzohonden foto van Sky & Haileyhonden foto van Jonashonden foto van Jolandahonden foto van lizethonden foto van Paulinehonden foto van emilyhonden foto van Evy & Romihonden foto van maykehonden foto van Hoffie777honden foto van Ronjahonden foto van Armani&Gambler ®honden foto van * Sisqo+ Shiba & Yumi *honden foto van Charlottehonden foto van Ina en Borishonden foto van hondenvriendjehonden foto van Biancahonden foto van Indyhonden foto van sietskehonden foto van deesjehonden foto van Ellyhonden foto van Geeniehonden foto van Sharon & Nikitahonden foto van  Dizzyhonden foto van Anja en Dirkhonden foto van jannyhonden foto van daanhonden foto van Chloé & Beemerhonden foto van Marion van Dijkhonden foto van ninnino en Simson & uitlaathond Laylahonden foto van christel & breezer , Shaya en Lucky..honden foto van jeroentjeoppadhonden foto van Fim,Mieke en Trixyhonden foto van Gerda de Jonghonden foto van lindahonden foto van tinekehonden foto van DE ACHTERHOEKSEhonden foto van Zoehonden foto van gabriellehonden foto van SuuS & Maatjehonden foto van gerardhonden foto van Sensemillahonden foto van Harriet07honden foto van Arko & Baasje Amaliahonden foto van Viperhonden foto van Noorhonden foto van Marlieshonden foto van roeterdink kennel van de golden goodtimeshonden foto van D + L en razzhonden foto van Rocky & Ivonnehonden foto van daantjehonden foto van aylin & chichihonden foto van de bobbershonden foto van Lizy en de doggieshonden foto van millyhonden foto van Laura Snowy*  en Benjyhonden foto van Sem en Nala <3honden foto van Charly en Cohonden foto van Jannekehonden foto van Laura.honden foto van EngelseSetterhonden foto van Vincent&Daisyhonden foto van Iris + Shira! en Bibi!honden foto van riannehonden foto van  MARGJE & WICKhonden foto van lottehonden foto van vickyhonden foto van Diesel & Bumper honden foto van Luna en Aykohonden foto van Evelinehonden foto van patrick &  sonjahonden foto van Vanessa & Kitahonden foto van Mayumi & meisjeshonden foto van Esther & Doortje honden foto van Ummelshonden foto van mario honden foto van Elke <3 Bohonden foto van Wolverinehonden foto van snowy en rockyhonden foto van mariekehonden foto van Ivonne, Diego , Dora & Bootshonden foto van Roxy , Bonky en Daisyhonden foto van Hiddehonden foto van xxhonden foto van tinehonden foto van Kirryhonden foto van Apple Piehonden foto van kimhonden foto van Suzanne & Micky!!honden foto van Fiona en Rossihonden foto van Elynehonden foto van Patchhonden foto van Jameshonden foto van Tonyhonden foto van Mick en Pieterhonden foto van Sabrina & Dantehonden foto van Katyahonden foto van Rogge Anne-Mariehonden foto van gunnetjehonden foto van Simonehonden foto van Astrid & Schumihonden foto van Samantha & Aikohonden foto van estherhonden foto van Michellehonden foto van Kellyhonden foto van amanda/joophonden foto van Wendy & Sleeper & Sloepyhonden foto van thomashonden foto van Daphne met Dajo & Jaguarhonden foto van Jacqueline, Jackie en Joyhonden foto van Billy & Sarinahonden foto van Eefje • Yunahonden foto van K.elly->T.yson&K.enahonden foto van Kimmhonden foto van Geahonden foto van kooshonden foto van janhonden foto van Charissahonden foto van Fennhonden foto van Leidy & Rayohonden foto van Esther&Tibbe honden foto van ~*~Nadine&Lisa~*~honden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van Justme

^