HondenPage baasje Griffylover

Wat schreven de vrienden van Griffylover op het forum

honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
ruim 14 weken vandaag! Suus doet het nog steeds prima! Zindelijkheid begint te komen, alleen laten lukt steeds iets beter, de basiscommando’s zitten er goed in en verder is ze vooralsnog bom-proof. Ze kijkt nergens van op en als ze al enigszins schrikt, herstelt ze heel snel. Ze kijkt met een onbevangen blik de wereld in, op de puppycursus is alles interessant behalve baasje en voertjes. Maar hey, uiteindelijk moet t vooral thuis goed gaan!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Zoals verwacht is het druk thuis dus vergat heel Hondenpage te updaten.   Het gaat goed! Ze is inmiddels 11,5 week! Suus doet het prima, beweegt lekker mee, slaapt nog veel maar begint ook haar rust buiten de bench te pakken. Dit gebeurt vooral ‘S avonds als de kids op bed zijn. Mijn oudste dochter was heel angstig voor honden, maar dankzij Suus is dat zo goed als weg. Ze zijn echt maatjes, super leuk om te zien.   Qua zindelijkheid is het een uitdaging; ze geeft het steeds beter aan, maar in het drukke huishouden zie ik het soms niet. Het overgrote deel doet ze buiten dus ik heb alle vertrouwen dat het steeds beter zal gaan. Ze slaapt nog veel, is totaal niet onder de indruk van de drukte thuis. Is een voorbeeld-pup op de cursus en is gewoon een relaxte pup. We genieten volop!   ik blijf last houden van die foto’s 
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Dubbel  
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Hier gaat het goed! Suus is hier nu een week, slaapt de nacht van 22.00-06.00 door en is een voorbeeldig pupje.  Van de week lekker even losgelopen; ze luistert al goed naar haar naam en leert heel snel!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Als ze in de bench slaapt, is het deurtje dan open? Waarschijnlijk niet denk ik? Dit is toch heel belangrijk, honden moeten kunnen kiezen waar ze liggen om hun temperatuur te regelen en echt kwalitatieve goede slaap te krijgen.  Een puppy-ren is een betere optie.   Sorry als ik bemoeirig overkom, ik wil gewoon (toch echt wel waardevolle) tip's geven " Loua's baasje (Mei) Voor de nacht en voor haar slaapjes overdag ligt ze in de bench, overdekt met een handdoek. De achterzijde en een zijkant zijn open, de voorkant is dicht. We hebben twee katten en twee jonge kinderen; prikkels teveel om (voor nu) zelf tot slapen te komen.   De ren wordt gebruikt voor als ik even naar toilet moet of even niet kan opletten. Hier ligt inmiddels een dik kleed in, er staat water en de bench is open. Ze gaat er zelf in liggen en ze weet dat ze er haar kluifjes en eten krijgt.   Als ik moet denken in t voordeel voor Suus, dan denk ik dat ik er goed aan doe de bench af te dekken, zodat ze tot rust kan komen, niet overprikkeld en dus gefrustreerd raakt en wij een minder bijtend pupje hebben.   T is alleen om even te gaan oefenen straks hoe we haar en waar we haar alleen laten. De ren klimt ze, als het te lang duurt, uit. In de bench ligt ze rustig en het zal niet langer dan een of twee uur zijn. 
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
When it fits, it sits!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Vandaag sliepen we van 21.30-04.00 en van 04.15 tot 07.15! Nog één nachtje beneden slapen & dan kijken wat er gebeurt….   Vanmorgen mee geweest de kids maar de opvang brengen en dat ging super. Ze is gék op kinderen. Nu alleen nog zorgen dat ik leuker ben dan iedereen die we onderweg tegen komen, want zoals een Doodle betaamt; iederee móet worden begroet!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Fijn dat het goed ging. Een tip waar je misschien wat aan kan hebben, een ongewassen nachthemd of kussensloop bij Suus neerleggen. Dan is je geur nog wat dichterbij en kan wat meer rust geven.   Die tip kan je de buurtjes misschien ook doen onder het mom van; iedereen heeft baat bij goede nachtrust  " UkkePuck Ik heb een week met een kleedje geslapen die hier nu in de bench ligt! Goeie tip!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Ach, een pup die zijn moeder, broertjes en zusjes kwijt is en in een vreemde omgeving is, moet je natuuuuuuurlijk niet laten huilen~! Jij bent vast wijzer dan je  buren! " jantien Ja ik vind het heel heftig, die schreeuwt echt moord en brand. Je hoort een poosje niks en dan is tie van vermoeidheid in slaap gevallen wss.   Suus reageert minimaal, piept een paar keer en met een sssst is ze snel gekalmeerd en draait ze zich om verder te slapen. Zo trots!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Ja gaat hier echt goed! Dame sliep va 23.00-02.30 en van 02.45-06.15 in de bench. Met wat tegenstribbelend piepen, maar ik sliep er naast dus was gauw over. De buren hebben echter ook een pup van 8 weken en die hebben besloten hem te laten schreeuwen tot ie vanzelf stil wordt. Dus ook al deed Suus het super, de pup van de buren heb ik de hele nacht gehoord…
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Inmiddels zijn we thuis en de introductie met zowel katten als kids is goed gegaan!   Maar pfoe.. even weer schakelen van een hond die de bench fantastisch vond naar een pup die geen bench gewend is. Zie op tegen de nacht, maar goed, we gaan er gewoon zonder verwachting verder in!   (ik krijg de foto’s niet gedraaid!)  
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Hoe laat mogen jullie haar ophalen? " Koert van Texel poppy x Om 09.00 al! T is voor ons een halfuurtje rijden dus we hebben daarna de hele dag nog!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" DAmnnnn wat luxe slaapkamer  Maar stom vraagje, moet ze gelijk daarin en niemand erbij of ga je het opbouwen? " Botteke Neeee moet ik opbouwen hoor, maar probeer het zo leuk mogelijk te maken voor haar de eerste paar keer, maar wel ook dat ze leert dat ze niet altijd iets hoeft te doen..
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
nog één nachtje slapen …
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Zo lief allemaal, dank je wel    Zo blij, dat we eindelijk na Binky weer een hondje mogen verwelkomen 
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
dit is ze; onze Suus! Volgens de fokker een rustig, maar ondernemend meisje die niet snel onder de indruk is. Klinkt als een perfecte match voor ons gezin! Nog een weekje en dan gaan we haar halen op zaterdag. Haar ‘slaapkamer’ is gereed!  
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Komende donderdag gaan de pups naar de dierenarts voor vaccinaties en controles. Daarna horen we welke pup ons gezin vanaf 18 april komt vergezellen!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
gisteren op kraamvisite geweest. Over anderhalve week horen we welk meisje onze kant op komt 
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Hihi, die kunnen ook zo door voor duitse staander langhaar pups. Begrijp dat de voorkeur uitgaat naar een teefje? " Botteke Nou, qua tekening is / zijn de teefjes wel favoriet, maar belangrijkste voor ons is het karakter. De pup komt wonen met twee meiden van 2,5 en 5,5 en twee katten, dus we hebben wel een voorkeur voor een hondje wat niet al te snel onder de indruk is. gelukkig kijkt de fokker nauwlettend mee!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
twee van de teefjes, vandaar 3 weken en 3 dagen oud 
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Foto-update; anderhalve week oud.  
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Kunnen ons er iets bij voorstellen, met een gedegen fokker moet het ook klikken en soms is dat het niet geval. Wat een droppies  Op naar de moddermeid of gozertje  Zo ken ik ze meestal, van super mooie vacht gekamt en gewassen bij de entree van het bos en naar een uurtje of wat, pikzwart druipend van de modder er weer uit. " Botteke Heerlijk juist! Was onze Bink ook. Maltezer op papier, maar in de praktijk echt een viespeuk
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Ik was dit topic al kwijt! In de tussentijd is er wat veranderd, want door hele nare niet nader te benoemen omstandigheden, werd het mij onmogelijk gemaakt een Tibetaantje in huis te krijgen. Ik kan niet benoemen waarom, want ik vind het niet eerlijk mensen zwart te maken.   We zijn daarom overgestapt op een ander ras. Kennissen van ons fokken mini Australian Labradoodles volgens protocol van de ALAEU en de WALA en we hebben ons op hun wachtlijst laten plaatsen. Het is een kleine fokker, die maar eens per jaar een nest heeft. De (7) pups zijn afgelopen zaterdag geboren en er zit er eentje voor ons bij.     Ik zal de ontwikkelingen wat vaker plaatsen hier, nu het allemaal wat meer echt wordt.  
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Update 30.10.2025; Gisteren bericht gekregen van onze fokker dat een van haar teven loops is geworden en eind volgende week gedekt wordt! Duimen jullie mee voor een geslaagde dekking? We zitten erbij, deze dekking!
honden page profiel  Kiki met Harley D. & Pampus Kiki met Harley D. & Pampus schreef in Hieperdepiep! Beer is TIEN!
Gefeliciteerd lieve beer 
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Keuzestress, Markiesje of toch wat anders
Je hebt al een keuze gemaakt zag ik op je profiel   Mooi pupje
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Houd je ons op de hoogte? " Ineke2 Ja zeker!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Klopt, Tibetanen zijn eerder kleine herders idd. Snap ook niet waarom ze Terrier erachteraan plakken.  In elk geval verkocht aan t ras; zo leuk bij de fokker afgelopen zondag. Ben helemaal fan! Nu het lange wachten tot de eerstvolgende dekking plaatsvindt. Spannend!!
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
" Natuurlijk kan ik je nog wel willen jullie een reu of teef ik was het baasje van poppy maar die is er ook niet meer die is 26 februari overleden  " Koert van Texel poppy x Hey Koert, ik had inderdaad zoiets gelezen.. Jammer dat ze niet t eeuwige leven hebben..   We hebben een lichte voorkeur voor een teef, maar deze fokker werkt met karaktertests en als daar uit komt dat een reu beter zou passen, dan is dat helemaal prima.
honden page profiel Suus & baasje Suus & baasje schreef in Suus is thuis! Update 28.5!
Hallo allemaal!   Waarschijnlijk zullen de oudere leden van deze site me nog wel kennen, samen met mijn hondje Binky. Binky is midden 2023 overleden.   Inmiddels zijn we twee katten en een dochter verder. Jolie, een Siberische boskat van bijna 2 jaar. En Saartje, een kruising Bengaal van bijna 1 jaar.En dan onze dochters, Loïs van bijna 5 jaar en Hanna van 2 jaar.  Omdat ik een hond écht mis, zijn we al een poosje bezig met oriënteren naar welke ras bij onze gezinssamenstelling zou passen. Na meerdere rassen te hebben bezocht bij kennels staan we sinds afgelopen zondag op de wachtlijst voor een Tibetaanse Terriër. Voor nu is het nog onbekend wanneer het volgende nest verwacht wordt, maar ik ben al helemaal fan.  Ik hoop via deze weg wat info te vergaren en m’n enthousiasme te kunnen delen!
 

Vrienden van Griffylover

honden foto van Machtel, Romeo en Luca +honden foto van lydahonden foto van Lopes honden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van Joy & Lunahonden foto van corrie koopmanhonden foto van Samantha & Athoshonden foto van INhonden foto van tinekehonden foto van jacquelinehonden foto van Natalie & Mo honden foto van bibiane honden foto van julia en spikehonden foto van Simone & Grismohonden foto van Simonehonden foto van Kobus & Cashonden foto van Loes & Kaya honden foto van Lindahonden foto van Sigrid, Sandy, Diva & Nalahonden foto van Irene Emma. honden foto van Hannah en Pépéhonden foto van Lindseyhonden foto van Lottehonden foto van Claud & Brunohonden foto van Rivka met pup Josefientje Takkenboshonden foto van Suusjehonden foto van Roos' & Max'honden foto van corinahonden foto van mohonden foto van Randjehonden foto van Joëlle <3 Sammie honden foto van meert nancyhonden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van gideon en estherhonden foto van Jolanda & Cockertjeshonden foto van esther honden foto van  Kiki met Harley D. & Pampushonden foto van Kaatjehonden foto van pienhonden foto van Abby &Google honden foto van -honden foto van  Sabine en Mini Max honden foto van Fiebe & *Chihuahua Luna* honden foto van sinsy en Dexhonden foto van Lagendijkhonden foto van mariellehonden foto van Laura & Bo!honden foto van Jelena en Zi.honden foto van Anouschkahonden foto van Inge, baasje van Gina, Flynn en Wobbehonden foto van Anneloes, Fleece addicthonden foto van Suus & baasje honden foto van Phylicia scooby en ukkie:)honden foto van Rellende Pubershonden foto van Bert & Diemerhonden foto van d'haeyerhonden foto van stippelteamhonden foto van Tanja, Tommie&Nikkihonden foto van kimberley

^