HondenPage baasje zonnetje

Wat schreven de vrienden van zonnetje op het forum

honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Wat is hij groot geworden Kees 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Jack russells senioren
Heleen ik geniet van je verhalen en de fotoos….    
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in We verwachten weer een nestje!
Wat leuk ik volg natuurlijk houden jullie een puppy er bij ?
honden page profiel Alaska's Finest!Alaska's Finest! schreef in Jack russells senioren
Wat een leuke karakterbeschrijving, het voelt alsof ik hen een beetje ken.  Geniet van je lieve, mooie, eigenwijze, grappige en heerlijke 'oudjes'! 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Hondenshow om ras te leren kennen?
Wat leuk Willen jullie dan een reu of teef? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Keuze volgende hond
Chesapeake Bayretriever is ook een mooi hond die kan ik ook aanraden 
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Keuze volgende hond
Een sint benard of leonberger of een lansdeer ect of new foundlander  
honden page profiel Alaska's Finest!Alaska's Finest! schreef in Met de handen in het haar
Als we naar het bos gaan bijv, dit wil ze graag, vind ze geweldig.  Nachten blijven drama. Tenzij we bij haar op de bank slapen.  ze wil alleen maar bij mij zijn  Lola   Als honden oud worden, komt er vaak onzekerheid. Ze zoeken steun, ze hebben moeite met alleen blijven, ze weten soms met zichzelf geen blijf.  Hijgen, onrust, enz. hoeft dus niet meteen te betekenen dat je hond meer pijn krijgt, maar hun behoeften veranderen, ze vinden moeilijker hun draai, iets wat jarenlang geen probleem was kan het plots wel worden, enz. Een oude hond in huis is -net als bij een puppy- een verhaal van herbekijken en aanpassen. Als de nachtelijke rust weerkeert als de hond bij jou kan slapen, dan is dat iets wat je kan overwegen te doen. Win win voor jullie beiden . En als de standaard wandelingen niet leuk meer zijn, maar de uitjes naar het bos wel, dan kan je de standaard wandelingen beperken (enkel uitlaten) en een keertje vaker naar het bos trekken.    Het is niet makkelijk, een oude hond met specifieke behoeften, het kan veel energie van je vragen. Maar het is de laatste levensfase waar je je dierbare vriend nog alles kan geven wat je te geven hebt. Probeer je te focussen op de kleine, innige momentjes die jullie samen nog gegeven zijn.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
" Ja! De zylkene en de zenuwpijnstiller zou haar ook rust moeten geven. We merken dat ze iets sneller hersteld. Dus ipv een uur compleet in paniek zijn na koffie zetten is het dan bijvoorbeeld een half uur.  Ik vind het heel lastig want ondertussen heeft ze nog heel veel goede dagen. Ze wil in 90% van de gevallen graag het bos in (ook al mag ze niet zo ver) en merken we wel dat dit wat minder wordt. Soms denk ik ook wel, zouden het bepaalde plekken zijn waar ze om welke reden dan ook niet wil lopen. Verder zo lang wij geen visite hebben of bepaalde apparatuur gebruiken, is er weinig aan de hand. Maar goed altijd alles voorkomen is ook onmogelijk…   Ze eet nog wel heel goed. " Lola Jouw eerste berichtje bertel je dat je hond geen waardig leven heb, nu dit berichtje, ze gaat nog graag wandelen, eet goed.  Weinig aan de hand vertel je hier….  Rustig aan met je hond, kijk wat er mogelijk is, is ze na een wandeling tevreden ? Plan wandelingen in waar ze het fijn vind en hou ze kort.  Wanneer er bezoek is misschien een veilig plekje voor dr ? Waar ze zich kan terug trekken ? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
Verdrietig..heb je al eens iets rustgevends geprobeerd ? En wat ik van je lees heeft je hond geen waardig bestaan meer.  Bespreek het eens met je dierenarts of inslapen een waardig besluit zal zijn..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Aan jou wanneer je reageert hoor peter….  Heerlijk dat Bodhi zich goed aanpast aan de tijden van jou en dat het al zo goed gaat.  
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Tweede herplaatser in huis
Wat een mooie hond Anouk 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, geweldig.    
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Tweede herplaatser in huis
Ik ben benieuwd of ze niet bang is voor onweer en vuurwerk en regen want op Texel gaat het zo hard regenen en onweren 
 

Vrienden van zonnetje

honden foto van Djowhonden foto van Kim, Roef, Casper+honden foto van Goldendelerioushonden foto van Carine Bollenhonden foto van Liesbethhonden foto van janet honden foto van Machtel, Romeo en Luca +honden foto van els en henkhonden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van Snoo......honden foto van Silvyhonden foto van profiel verwijderthonden foto van Marleen , Blacky & Justyhonden foto van s@nt@honden foto van isabelle honden foto van Wilma en Dobby (RIP)honden foto van Ishahonden foto van Lisahonden foto van dogfriendhonden foto van dorine honden foto van ingehonden foto van Nicole en het trio....honden foto van **The more I know about people, the more I love dogs**honden foto van Melissa - Kenji & Ninahonden foto van Miekehonden foto van Triggered by the herdhonden foto van Kim & Peet met Cooper & Quierohonden foto van stefanhonden foto van els 2honden foto van Kurthonden foto van Lotte & Lizzy ~honden foto van ...honden foto van Constance R.I.P. Beau honden foto van Sam,Saltarin,Muis,Zara,Terra+en Paco honden foto van gwendahonden foto van   * ~ ... Sandra, Zyko, Lloyd & Yuna ... ~ *honden foto van Annelies & Déru†, en de Puli,s Ixy en Kwinthonden foto van ....honden foto van Erika & Faya  ?BRL?honden foto van berner ilonahonden foto van < Liesbeth & Igor >honden foto van Ivanahonden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van bets-bean&raiderhonden foto van Petra,  *Lily Jane*   & Jiphonden foto van Dewi • Promise • Duukhonden foto van Marion  en Djangohonden foto van *honden foto van Simone & Maxhonden foto van Sonja, John, Iggy+ ,Chelsea en Amy.honden foto van Mirjam en Curly Koda honden foto van ׺°”˜`”°º× Jacq van Sil & Sterre ׺°”˜`”°º×honden foto van Philippehonden foto van gorby2009honden foto van Geahonden foto van Renatehonden foto van Ingrid & Sachahonden foto van patriciahonden foto van The tibbies on tourhonden foto van Martine en de Woefershonden foto van Antonhonden foto van corrie koopmanhonden foto van Esther,Bailey.Bruno en *Bono*honden foto van Japjeshonden foto van Floor en Fiefie honden foto van Merlin,Safira,Nikita en Ceylanhonden foto van ***...Kelly...***honden foto van Bellahonden foto van Laura & Robbiehonden foto van Muis,Vera, Papadopoulos, Odette, Annabelle en Ciska (Terra+, Dinky+, Saltarin+, Sam+, Zara+, Paco+)    honden foto van Samantha & Athoshonden foto van Labrador Lobbeshonden foto van .....honden foto van Saar & Siepkehonden foto van mariskahonden foto van newfyhonden foto van Charlottehonden foto van hondenvriendjehonden foto van deesjehonden foto van Claudiahonden foto van Jen Modi en Borka† honden foto van Rox & Farahhonden foto van sakinahonden foto van Lizy en de doggieshonden foto van Linda en Bodhihonden foto van choco en shanahonden foto van Gert + Blackyhonden foto van Bianca & Tarahonden foto van Michellehonden foto van Wolverinehonden foto van goofie honden foto van Veerle & Chipkehonden foto van Nicole en de woefkeshonden foto van Sabinehonden foto van Sandyhonden foto van Team Didi & Plukhonden foto van Indrahonden foto van Chantal_*_Binkyhonden foto van jessicahonden foto van sara & milahonden foto van Kaatjekoekhonden foto van ons meutjehonden foto van * RENZ *.* M@RI@ *honden foto van Claudia & Tankhonden foto van debby honden foto van Helene en Tyborhonden foto van nienke<3spyrohonden foto van Sonja & Borishonden foto van Bilouhonden foto van Caroline & Atlashonden foto van Jamiehonden foto van Nickhonden foto van Iankohonden foto van Jacqueline, Jackie en Joyhonden foto van viv  honden foto van Carlahonden foto van Irene Emma. honden foto van *~ Izzy ~*honden foto van Hannah en Pépéhonden foto van Inge, Rottweiler Nika & m'n Canadeesje(s)honden foto van Nicke, Martin, Shiva & nalahonden foto van maxinehonden foto van silke & woody honden foto van Mariahonden foto van anais ~ filou&kajouhonden foto van Celine & Yacko honden foto van Miora,pebbles en quizhonden foto van linnekehonden foto van Diablo & Mayahonden foto van Thera Seijkenshonden foto van Marlies met Frøyahonden foto van Louise & Body honden foto van Samhonden foto van Witte-Herder-en-Cohonden foto van Suusjehonden foto van Roos' & Max'honden foto van D&Ghonden foto van ria&aikahonden foto van sofiexCesarxCanneloxSnowyhonden foto van perdijkhonden foto van Thera Seijkenshonden foto van Binkhonden foto van <3 Ayla&Jara <3 honden foto van Petrahonden foto van brent en ruby honden foto van jolandahonden foto van Pepijn & Otishonden foto van Jess & mohonden foto van maxlisahonden foto van Nantastic!© Casa di Coontastic honden foto van Rita  Cosmo†, Duke†,  Digger, Bayco, Nanu en Dokyohonden foto van chrishonden foto van Michael, Sky & Yulehonden foto van Doesjka:,Laika&Snowyhonden foto van Doberkikihonden foto van Bertine, Junto, Romyhonden foto van meert nancyhonden foto van DIESELhonden foto van Justmehonden foto van Mirandahonden foto van tessahonden foto van José • Rover honden foto van esther honden foto van Godelievehonden foto van J&Shonden foto van Moose en Annemariehonden foto van Malon Tiga en Droppiehonden foto van Lo&Sohonden foto van jessie en timmiehonden foto van Moose|esooMhonden foto van lisa & samhonden foto van Nathalie en lilly honden foto van Gwennhonden foto van Jana *FeLaNelKi*honden foto van jobhonden foto van Beagles Floor (hartje), Laika, Belle en hun baasje Wilmahonden foto van Alaska's Finest!honden foto van Just The Max   honden foto van Nikki & Jethonden foto van Fezhonden foto van Dorie, Falcor †,  Atreyu en Jaydeehonden foto van animal loverhonden foto van Lizzy (Boerenfox) honden foto van Mimi honden foto van -honden foto van Mayrahonden foto van Sandra Bloemhonden foto van sinsy en Dexhonden foto van Tamara en *Lana*honden foto van sam honden foto van alexhonden foto van Loetjehonden foto van Hilde & Twinkohonden foto van Julika en Rakkerhonden foto van Judith en Babbe.honden foto van ~honden foto van Marianhonden foto van Wendyhonden foto van Patje en Tibohonden foto van Laura & Bo!honden foto van Valerie <3 Mila <3 Maxhonden foto van Landseer ecthonden foto van Anneloes, Fleece addicthonden foto van Cindyhonden foto van Dog doggy doghonden foto van jokehonden foto van Celinehonden foto van Atlas en Phoebehonden foto van Sharon & Marleyhonden foto van love kyanhonden foto van Ingehonden foto van geenhonden foto van Maxhonden foto van moniquehonden foto van martinehonden foto van nollie lentzehonden foto van Tobyhonden foto van Jolandamariettehonden foto van Luca honden foto van geenhonden foto van Roedel van het noorderlicht honden foto van frannie dikhonden foto van Koert van Texel poppy x

^