Oogdrppels

plaats een nieuw onderwerp in het hondenforum meest recente onderwerpen in het hondenforum

honden page profiel GermaineGermaine

Helaas, dit onderwerp staat op slot.

Dit onderwerp staat op slot, je kunt niet reageren op deze vraag !

honden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .

Ik heb kunsttraan oogdruppels gebruikt voor mijn hond, wel via een oogarts, het merk weet ik echt niet meer, was goed resultaat….wel van de oogarts voor dieren gekregen.   

honden page profiel Ineke2Ineke2 3 doggies

honden foto van Ineke2

Ik gebruik zelf kunsttranen, omdat ik amper traanvocht aanmaak. pipetjes van vidisic carbogel. Dit is zonder conserveringsmiddel, conserveringsmiddel dat altijd in flesjes met oogdruppels  zit, kan zo irriteren in ogen dat het erger is dan geen oogdruppels,

 

Deze druppels kan ik,zonder  probleem bij mijn hondje toepassen, dit in overleg met mijn dierenarts, kunsttranen zijn kunsttranen volgens haar.  Ze wilde destijds kunsttranen meegeven voor mijn hondje, ik zei ik heb deze, was meteen helemaal goed, beter zelfs gezien geen conserveringsstoffen,

 

Waarom wil,je het weten, reageert je hond niet goed op de druppels??  Dan kan ik je aanraden te kijken naar de conserveringsmiddelen, en, pipetjes voor eenmalig gebruik te vragen. Uiteraard iom je dierenarts.

 

Ik het over  ,,alleen,, kunsttranen dus geen druppels met andere medicatie!

Helaas, dit onderwerp staat op slot.

Dit onderwerp staat op slot, je kunt niet reageren op deze vraag !

De HondenPage maakt gebruik van cookies. Dit zorgt er voor dat onze website voor jou als bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken en advertenties.info / verbergen en toestaan
^