
Marijke….goede update zeg, en wat een mooie fotoos, prachtig. 
3 doggies 
Prachtig! vooral de tweede, jullie liefde, maar haar koppie zo blij om geliefd te zijn.

Dankjullie!
Moet zeggen dat ik het ook wel heel fijn vind om dit topic als een soort van blog te gebruiken om ooit terug te kunnen lezen. Er is zóveel gebeurd. Alles mooi op chronologische volgorde! De hoogte en dieptepunten.
3 doggies 
Ja met Faro had ik dat ook, ik lees wel eens terug en dan ben ik toch dingen vergeten.
3 doggies 
Wat een prachtige, ontroerende foto's
Gefeliciteerd met haar verjaardag en natuurlijk ook met de gunstige uitslag van het plekje in haar kaak.

Prachtige foto's en alsnog gefeliciteerd.

Bedankt Bedankt! 
Nog een fotootje van vandaag die ik echt even moet delen hier! 


Oooo marijke, hahaha…wil ik ook met Vika , lukt me alleen niet zo..hahaha.
3 doggies 
Zoek je iets op de HondenPage ? Vul dan hier jouw zoekwoorden in ?