HondenPage baasje yooop

Wat schreven de vrienden van yooop op het forum

honden page profiel KeesKees schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Als ik geen voetproblemen en slechte gewrichten had, had ik dat zo gedaan hoor. Ik heb alleen geen idee waar je die 20 kilometer of dat sprinten vandaan haalt, beide is namelijk totaal niet van toepassing. Zelfs de lijn is niet van toepassing want Flynn loopt naast de fiets zelden aan een lijn.    " Penny Je hoeft niet te sprinten. Gewoon op blote voeten 5 minuten stil staan voldoet. 
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
" Hoeveel azijn op water in ml of ltr tegen lepel? Blijft een zuur en nu heeft ze een augurk model maarja ze hoeft niet op het zuur  " Botteke en Big Winnie Ik doe half half. Net zo veel azijn als water. Niet spuiten maar even met een doekje.
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
" Azijn is een vreselijke nare lucht voor honden, die ruiken 100x en meer sterker dan wij. Per ongeluk een wondje of in een oog, en het doet heel veel pijn. " Ineke2 Daarom verdun je het ook. 
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
" Heb nog een vraagje voor die met kleine honden of grotere die hun kop in de struiken steken?   Winnie is zo klein dat de bij het snuffelen een enorme pislucht op der kop heeft na het wandelen  Iemand tips hoe dit, te verwijderen. Hebben nu lotiondoekjes met aloe vera maar das best een dure hobby  Tips van producten of Diy remedies zijn welkom. " Botteke en Big Winnie Met gewone verdunde azijn, geen schoonmaakazijn.
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
" Jij hebt er vier niet? Wij zijn met twee bezig, gestaag en rustig. Er is nog geen vechtpartij geweest, hondentaal tussen de twee wordt prima begrepen. FFFfffck hond en kat ook  " Botteke en Big Winnie Ik heb er nu 3. Ik heb het over vechtpartijen als je ze met zijn 2en alleen samen hebt met voer.
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
Nee dat zou ik ook niet doen. Ik laat nooit botjes of zo achter als ik niet thuis ben. Je kunt niet ingrijpen als je niet thuis bent. Wordt t een x een vechtpartij dan ben je heel ver van huis en kunnen ze niet meer samen.   Maar goed, jij gaat t toch opzoeken gok ik. 
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
"   Wat wordt hij mooi! Verhaart hij ook veel? Of is een vacht waar je de losse haren uit moet borstelen? " sylvia Nee hij verhaart niet, deze vachten vragen om een ontwolbehandeling als ze in de rui zijn. Wassen en blazen.  Maar de puppyvacht is anders, daar zit hij nu nog mee. 
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Oeps beterschap. " Heleen Ja dank, t was een beetje van niks maar met die warmte pak je sneller wat op denk ik.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Zooo al weer bij de dokter geweest. Lodie had me gisterenavond gebeten. Niet hard, t was tijdens spel, maar toch infectie. Moet ab en de tetanusinjectie zit er weer in!  
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Ah dan is dit nog lang niet zijn volwassen vacht, de vachtwissel is bezig, altijd een nare, meer lastige,  periode in onderhoud. " Ineke2 Ja en het is lang en laat niet makkelijk vanzelf los. Daarom is t zo jammer dat ik 'm niet kan wassen en blazen met de waterblazer nu. Maar 't is niet anders, ik doe mijn best om vervilting te voorkomen.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Hoe oud is hij nu? Ruim een jaar?  Ja, hij lijkt op pa, zelfde vacht? Ik vind hem prachtig. " Ineke2 Hij is bijna 9 maanden.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Mijn andere schatjes zijn erg blij met de airco, Lucie is er meteen voor gaan liggen.  
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Zo hé wat een lekker ploffer aan tina turner coupe hihi  " Botteke en Big Winnie Ja hij heeft duidelijk de vacht van zijn vader. Zie hier Tinus Turner.   
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Wat is hij groot geworden Kees 
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" O, in mijn ogen is hij wel gegroeid. Prachtig is hij!  " CatnDog Dank je!
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Oh jemig, die lange tong komt haast door mn beeldscherm heen. Mooie foto's hoor. Niks geen puppy meer, grote hond. " UkkePuck Nee hij is ook geen pup meer. Ja hij had ff met Binkey gespeeld dus dan is t flink hijgen.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
De trimster heeft in september plek, heb wel een afspraak laten inplannen. Wassen en blazen gaat me zeker niet lukken, dat mag zij doen.   Ah t wordt 26 augustus, beter!
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Ik  zal keihard duimen voor je... " yooop Ah das lief. Komt goed hoor ik doe t heeeel rustig aan. Het wordt vanzelf weer koeler..
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Bij mij is die aan en uit de hele dag, ik heb het koud warm... " yooop Ja voor jou is t anders. T gaat met mijn hart niet goed met de warmte, elke graad lager is meegenomen. 6 juli mag ik naar de cardioloog.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Heerlijk, maar lijkt me warm zo'n bos haar, je hebt een soulshowhond heerlijk. " yooop Ja lijkt mij ook haha. Ik heb nu binnen de hele dag de airco aan. Naar buiten doen we alleen s morgens vroeg en s avonds laat.   Ik heb er nu met t herdersharkje veel uit kunnen halen, en ik heb besloten dat ik hier en daar wat ga scheren zodat er geen klitten komen want dan kan er helemaal geen warmte weg.   Ook heb ik nu een 35 mm borstel besteld. 
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Mooie hond Kees " Heleen Dank je!
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Prachtig is Lodie!! " Ellen, vrouwtje van Noortje Dank je!
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Heerlijke pluizenbol. Wat een vriendelijke uitstraling. " Ineke2 Ja zijn vacht heeft wel achterstallig onderhoud, het lukt me nu niet. Dank je, hij is ook echt superlief.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
" Wow, wat een beer is hij! " jantien Valt mee hoor, het is vooral heel veel haar.
honden page profiel KeesKees schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
  Nou jullie hebben geluk, er kwam onverwachts een vriendin voorbij dus die mocht meteen aan de bak. Niet zeuren over de kwaliteit, haar mobiel is bejaard.   Lodie is niet meer gegroeid, wel een beetje breder geworden.
honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x schreef in We verwachten weer een nestje!
Wat leuk ik volg natuurlijk houden jullie een puppy er bij ?
honden page profiel KeesKees schreef in We verwachten weer een nestje!
Oh wat spannend weer! Ik volg!
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
" Ze heeft al wat meer gegeten, heb wat uit de hand gegeven en ook de zooi op een plat bord gelegd. Ze wel kieskeurig want doperwten moet ze echt niet hahaha. " Botteke en Big Winnie Doperwten zijn ook slechter te verteren. Fijn dat ze wat gegeten heeft!
honden page profiel KeesKees schreef in Tweede herplaatser in huis
" Dat zou idd kunnen want ze echt 20 van die brokjes om der bak heen en niet er naast. Ze eet er wel van maar niet het hele portie. Kan het misschien ook zijn dat ze wat voor Botty bewaard? Ze heeft namelijk 2 puppies gehad die beiden ook in NL zijn, hebben een filmpje gehad van ééntje en ziet naar uit dat een maandje of 4 á 5 is. " Botteke en Big Winnie Dat weet ik niet, ik denk niet dat hondjes zo denken maar geen idee. Als t wel zo is ga je dat later in haar gedrag wel merken maar daar is t nu nog te vroeg voor lijkt me.   Mijn Lucie is na haar nest wel wat beschermender geworden naar de rest vd roedel, dus buiten met andere honden is dat zeker iets om rekening mee te houden.  Maar haar brokjes staat ze niet af en bewaart ze ook niet.
honden page profiel KeesKees schreef in Jack russells senioren
Wat heb je dat mooi beschreven, geweldig.   En dan die wc deur haha. 
 

Vrienden van yooop

honden foto van Ciska en Spanjaardje Moh (Bambi r.i.p.)honden foto van Vrouwtje van Denzel en Diva (R.I.P. Dixie)honden foto van Anny en Lancehonden foto van Kell - Alice, Casper, Kobe & Timohonden foto van Roos,Jeff † en Waldo † en Mootje † honden foto van Demi - Nova, Jairo, Loki & Kaiyu honden foto van Baasje van Spaiky† en Odiehonden foto van Chantalhonden foto van prulhonden foto van Keeshonden foto van kellyhonden foto van Daydreamerhonden foto van wilma bastings honden foto van Nadine honden foto van Jazzebellhonden foto van nadine honden foto van nadine honden foto van Koert van Texel poppy x honden foto van Nadinehonden foto van Nadine honden foto van Nadinehonden foto van Nadine  Lilly,Queenie R.I.P.honden foto van Lidia Zuidemahonden foto van Nadine  Molly. R.i.p.lily.Queenie.

^