HondenPage baasje Claudia & Tank

Wat schreven de vrienden van Claudia & Tank op het forum

honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Jack russells senioren
Heleen ik geniet van je verhalen en de fotoos….    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel het Moderatorteamhet Moderatorteam schreef in Loopsheid en angstig gedrag
spam verwijderd, bedankt voor de melding! Deze gaat op slot. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
" Ja! De zylkene en de zenuwpijnstiller zou haar ook rust moeten geven. We merken dat ze iets sneller hersteld. Dus ipv een uur compleet in paniek zijn na koffie zetten is het dan bijvoorbeeld een half uur.  Ik vind het heel lastig want ondertussen heeft ze nog heel veel goede dagen. Ze wil in 90% van de gevallen graag het bos in (ook al mag ze niet zo ver) en merken we wel dat dit wat minder wordt. Soms denk ik ook wel, zouden het bepaalde plekken zijn waar ze om welke reden dan ook niet wil lopen. Verder zo lang wij geen visite hebben of bepaalde apparatuur gebruiken, is er weinig aan de hand. Maar goed altijd alles voorkomen is ook onmogelijk…   Ze eet nog wel heel goed. " Lola Jouw eerste berichtje bertel je dat je hond geen waardig leven heb, nu dit berichtje, ze gaat nog graag wandelen, eet goed.  Weinig aan de hand vertel je hier….  Rustig aan met je hond, kijk wat er mogelijk is, is ze na een wandeling tevreden ? Plan wandelingen in waar ze het fijn vind en hou ze kort.  Wanneer er bezoek is misschien een veilig plekje voor dr ? Waar ze zich kan terug trekken ? 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Met de handen in het haar
Verdrietig..heb je al eens iets rustgevends geprobeerd ? En wat ik van je lees heeft je hond geen waardig bestaan meer.  Bespreek het eens met je dierenarts of inslapen een waardig besluit zal zijn..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Aan jou wanneer je reageert hoor peter….  Heerlijk dat Bodhi zich goed aanpast aan de tijden van jou en dat het al zo goed gaat.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, geweldig.    
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Filmpje geweldig, al wat lekkers aangenomen, super.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, wat een heerlijke foto in de auto….heel veel geluk met winnie…
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in ??????????????????????? Fiwfan.us
Moderatorteam is ingelicht.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, goed kauw materiaal is ook goed voor je nieuwe hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Mijn lieve Aila - Jarig geweest!! mei 2026 p.9
Oooo marijke, hahaha…wil ik ook met Vika , lukt me alleen niet zo..hahaha.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Heel veel plezier met de kleine Winnie.…..   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, Bodhi vertrouwt je al, komt graag bij je en voelt zich ook al fijn in jouw huis, zeurt niet, gaat liggen als je weg moet, een heerlijk hondje..en wat blaffen betreft, zo af en toe tuurlijk.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Pup 7 maanden alleen blijven
" Let op, in de tekst wat Ethen gequote heeft, staat in een alinea een witte dikgedrukte link en die is mogelijk onbetrouwbaar. Modmelding gemaakt. " UkkePuck Ik zie het niet ruby.   
 

Vrienden van Claudia & Tank

honden foto van Arjen (Webmaster HondenPage)honden foto van DISHAhonden foto van Kim, Roef, Casper+honden foto van Veronique, Hugo, Jay-Dee & Mandyhonden foto van Rhianne + Falkor & Joyhonden foto van caro en de teckelshonden foto van Bullsclanhonden foto van Machtel, Romeo en Luca +honden foto van het Moderatorteamhonden foto van Yvonne en cyrahonden foto van Monique & Jaro & Ronjahonden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van louisehonden foto van Marie-Rose & Tibootje (RIP) + Freya'tjehonden foto van Laura&Zoëhonden foto van Carla, Charlie & Douwehonden foto van Karin honden foto van Ishahonden foto van Hope & Rambohonden foto van Sherilyn en Jazzyhonden foto van carlahonden foto van Marindahonden foto van Mariekehonden foto van Annelies met  Semhonden foto van Triggered by the herdhonden foto van Chonden foto van els 2honden foto van Jenny en Roccohonden foto van Petrahonden foto van Sam,Saltarin,Muis,Zara,Terra+en Paco honden foto van Juut & Brownie honden foto van Mathildehonden foto van Remie met sledehondenteam Silver liningshonden foto van Erika & Faya  ?BRL?honden foto van zonnetjehonden foto van < Liesbeth & Igor >honden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van Tibetaanse Mastiffhonden foto van Petra,  *Lily Jane*   & Jiphonden foto van Simone & Maxhonden foto van Sonja, John, Iggy+ ,Chelsea en Amy.honden foto van roy_Chonden foto van babs en tibbie joshahonden foto van Mark - Sennahonden foto van michellehonden foto van Dizzyhonden foto van Roméehonden foto van Japjeshonden foto van Sanny en Purcyhonden foto van MYRIAMhonden foto van ***...Kelly...***honden foto van Bellahonden foto van Chantal, Ajay & Bandithonden foto van veroniquehonden foto van jannyhonden foto van Samantha & Athoshonden foto van Jin & Melo de tennisballenverzamelaar.honden foto van Hanne baasje van  Bonny honden foto van Michelle en de ettertjeshonden foto van Hannie met Beer en Chelseahonden foto van Sky & Haileyhonden foto van Moos! >>>Sorry niet zo vaak meer op HP!honden foto van phrenyhonden foto van Marjolijn & Semhonden foto van Sara & Gummihonden foto van Sharon & Nikitahonden foto van jannyhonden foto van Marion van Dijkhonden foto van Boots , Ado( R.I.P.)  Lady en Tukkerhonden foto van jadahonden foto van Arko & Baasje Amaliahonden foto van nataliehonden foto van *marieke&bento*honden foto van Angela en Michelhonden foto van vickyhonden foto van Gert + Blackyhonden foto van Bianca & Tarahonden foto van Gabby & Zelda & Muishonden foto van Glenna en Fizzyhonden foto van Roxy , Bonky en Daisyhonden foto van Saskia & Kyrahonden foto van diane en tankhonden foto van Henny/Sperohonden foto van julia en spikehonden foto van Keeshonden foto van Chantal_*_Binkyhonden foto van Ellenhonden foto van S&F.honden foto van Sjakie & Baasje Natasjahonden foto van Roosje ,,hond baro...honden foto van snipperhonden foto van Henrihonden foto van alex en ladyhonden foto van  Yuttah  honden foto van Claudia, Andor en Deamonhonden foto van Loes & Kaya honden foto van Nikki, vrouwtje van Baco & Danihonden foto van dianahonden foto van S&Y&Shonden foto van Rooshonden foto van Frankhonden foto van Charliehonden foto van Angelique & Doenjahonden foto van jurnehonden foto van Nadine honden foto van Sigrid, Sandy, Diva & Nalahonden foto van Irene Emma. honden foto van gabyhonden foto van sietskehonden foto van Davehonden foto van wilhonden foto van Sumuhonden foto van Jana & Romi honden foto van Jeroen & Lolahonden foto van silke & woody honden foto van patricia,  *Spikey* Nino & Lolahonden foto van Sanne & Rottweiler Bohonden foto van Inge, Nico en Dolyhonden foto van Deborah + Djego, Mike & Lilohonden foto van marloes en machielhonden foto van Kellyhonden foto van xxxhonden foto van Sasch&de 2 idioten ^.^honden foto van Janine && Bullethonden foto van anais ~ filou&kajouhonden foto van Yvonne en de Iertjes.honden foto van ••Tanja&Bullit••honden foto van Puppy For Salehonden foto van Nikita & Dames honden foto van emjeehonden foto van u-will-b-in-my-hearthonden foto van Wieke en Rastahonden foto van Diablo & Mayahonden foto van Jantina, Laila & Lunahonden foto van Angela & Shinehonden foto van Rivka met pup Josefientje Takkenboshonden foto van Marjo en Kibahonden foto van Amanda *Diablo & Lanahonden foto van Kessiahonden foto van cynniehonden foto van Carlos&Tysonhonden foto van Sam voortaan zonder Zoëhonden foto van Suusjehonden foto van Chaverahonden foto van B met D&A†honden foto van Kimberly&&Buddyhonden foto van Roos' & Max'honden foto van Manon & Lanahonden foto van michaelhonden foto van Marjon en Binkiehonden foto van maaike&snowyhonden foto van sofiexCesarxCanneloxSnowyhonden foto van Sarah Groenhonden foto van Nikki & Herohonden foto van MaSpi///honden foto van ~**Saar,  Dexx & Daya **~honden foto van Joni, Kenshi en Kodi.honden foto van arjan bunthonden foto van Marit en Arjanhonden foto van Trudy en Tibohonden foto van Vrouwtje van Denzel en Diva (R.I.P. Dixie)honden foto van Amanda van Gestelhonden foto van laura simonhonden foto van Lizhonden foto van *..Stephanie & Nero..*honden foto van Miahonden foto van Ineke & Remyhonden foto van Mariska en Grace *Shiva(rip)*honden foto van Denlothonden foto van waltherhonden foto van stephanhonden foto van MAxime - Guusje, Demi & Tommie honden foto van Angelicahonden foto van Marxdorfer Wolfhondhonden foto van Chloëhonden foto van jordyhonden foto van Huberthonden foto van bart1986honden foto van Kristel en kleine Blutsjhonden foto van Kenny*Melissaa*Rufus (L)honden foto van maxlisahonden foto van Sabien & Joey honden foto van Bulls Ihonden foto van rowenahonden foto van Demi & Juneauhonden foto van Lindahonden foto van Sylvana - Hummerhonden foto van Eline & Vinohonden foto van jokehonden foto van angel en ginohonden foto van ~*Sandy*Yoda & Yip*~honden foto van faszhonden foto van marcohonden foto van mikehonden foto van Reanhonden foto van Doberkikihonden foto van kaathonden foto van Danny honden foto van Corina & Djangohonden foto van spikeyhonden foto van Jack & Bluehonden foto van Petrahonden foto van Lidia&Bikkelhonden foto van meert nancyhonden foto van ~*~Nadine&Lisa~*~honden foto van Baasje E&Ehonden foto van Angelahonden foto van Lise met Ruby, Naïn & Qalvinhonden foto van Rip diesel, King en hummerhonden foto van gideon en estherhonden foto van Ilja en Dieselhonden foto van Inge en Jessy & Bintihonden foto van Mirandahonden foto van Bo & Deanhonden foto van theahonden foto van Carla & Machohonden foto van Boogyhonden foto van renatahonden foto van Kyrahonden foto van beatelkehonden foto van Angelahonden foto van Kaatjehonden foto van Tanjahonden foto van Jonne honden foto van Wendyhonden foto van C.honden foto van Gingerhonden foto van Renskehonden foto van Frankhonden foto van Toscahonden foto van Dominique & Mackenzie honden foto van daniellehonden foto van  Sabine en Mini Max honden foto van sinsy en Dexhonden foto van Femkehonden foto van denisehonden foto van lennarthonden foto van jelle

^