Oma Lou

plaats een nieuw onderwerp in het hondenforum meest recente onderwerpen in het hondenforum

honden page profiel BottekeBotteke

honden foto van Botteke

Gebroken hart, vandaag is mijn allerliefste omaatje Lou is heen gegaan. Ik weet dat de tijd komt op die leeftijd maar het is nog altijd een hel om door heen te gaan en oorverdovend stil.

 

Dag mijn lieve uiltje, mijn allerliefste Lou  

572415.jpg572416.jpg

 

honden page profiel Koert van Texel poppy x Koert van Texel poppy x 3 doggies

honden foto van Koert van Texel poppy x

Heel veel sterkte Anouk is ze zelf overleden of hebben jullie haar laten inslapen ?

honden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .

Anouk wat verdrietig, jouw kleine lou…….. heel veel sterkte met dit gemis, anouk…

honden page profiel CatnDogCatnDog 3 doggies

honden foto van CatnDog

Heel veel sterkte met het verlies van Lou. 

honden page profiel Ineke2Ineke2 3 doggies

honden foto van Ineke2

Heel veel sterkte. 

honden page profiel JippieJippie 3 doggies

honden foto van Jippie

Heel veel sterkte gewenst!

honden page profiel yooopyooop 3 doggies

honden foto van yooop

Heel veel sterkte met jullie grote verlies van jullie mooie Lou hp-cry

honden page profiel UkkePuck UkkePuck 3 doggies

honden foto van UkkePuck

Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie Anouk.

honden foto van Marga en de honden Balou R.I.P., Lotus en kat Nemo.

Heel veel sterkte.

honden page profiel jantienjantien 3 doggies

honden foto van jantien

Heel veel sterkte.   Knuffel Botty maar extra....

honden page profiel BottekeBotteke

honden foto van Botteke

572522.jpg

Emotioneel moment hier, zo blij mee en lou was altijd welke speeltje, doe mij die doos maar hp-heart Mijn allerliefste liefstje spinnekoppie.

honden page profiel UkkePuck UkkePuck 3 doggies

honden foto van UkkePuck

Dat heb je heel mooi gemaakt Anouk.

honden page profiel yooopyooop 3 doggies

honden foto van yooop

Prachtig, nogmaals veel sterkte.

honden page profiel BottekeBotteke

honden foto van Botteke

Tja eentje 8 en die andere 18 aan vol ras in platsnuiters. Wie zal het zeggen hoe dat werkt, geen idee maar was makkelijker om Lou vredig te laten gaan dan Peanut. Vraag me ook af waarom honden minder oud worden inmiddels. 

 

Die leisteen foto's worden traditie nu al ben ik blij mee.

honden page profiel BottekeBotteke

honden foto van Botteke

Dit hoekje is inmiddels ook geregeld. Uit het oog betekend niet uit het hart.

572569.jpg

 

Haar laatste krabpaaltje is goedgekeurd door een andere keizerin hp-heart 

572570.jpg572571.jpg

Volgende forumvraag: Tot ziens lieverd
De HondenPage maakt gebruik van cookies. Dit zorgt er voor dat onze website voor jou als bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken en advertenties.info / verbergen en toestaan
^