
Gebroken hart, vandaag is mijn allerliefste omaatje Lou is heen gegaan. Ik weet dat de tijd komt op die leeftijd maar het is nog altijd een hel om door heen te gaan en oorverdovend stil.
Dag mijn lieve uiltje, mijn allerliefste Lou


3 doggies 
Heel veel sterkte Anouk is ze zelf overleden of hebben jullie haar laten inslapen ?

Anouk wat verdrietig, jouw kleine lou…….. heel veel sterkte met dit gemis, anouk…


Emotioneel moment hier, zo blij mee en lou was altijd welke speeltje, doe mij die doos maar
Mijn allerliefste liefstje spinnekoppie.

Tja eentje 8 en die andere 18 aan vol ras in platsnuiters. Wie zal het zeggen hoe dat werkt, geen idee maar was makkelijker om Lou vredig te laten gaan dan Peanut. Vraag me ook af waarom honden minder oud worden inmiddels.
Die leisteen foto's worden traditie nu al ben ik blij mee.

Dit hoekje is inmiddels ook geregeld. Uit het oog betekend niet uit het hart.

Haar laatste krabpaaltje is goedgekeurd door een andere keizerin


Zoek je iets op de HondenPage ? Vul dan hier jouw zoekwoorden in ?