HondenPage baasje J. van Schagen

De laatste reacties in het hondenforum

J. van Schagen heeft nog niets gezegd in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto mijn eerste dag in het park honden foto Wilhelmina met Lady honden foto zo dat is ook weer gedaan. honden foto Hier is Elizabeth met Lady honden foto In gevecht met mijn hangend speeltje, Mijn touw. honden foto ik kijk vragend naar mijn baasje. honden foto Heerlijk slapen op de bank, ik ben ook zo moe van dat grote rondje park! honden foto Wat is het leven toch fijn. honden foto In gevecht met mijn hangend speeltje, 
Mijn touw. honden foto honden foto Kijk ! Ik ben even groot als 4 pakken kranten op elkaar! zo wat ben ik al groot! honden foto honden foto lekker lui en slapend in mijn mandje honden foto Denk maar niet dat je die bal nog terug krijgt. honden foto Wilhelmina met lady , lekker ff knuffelen.

Verhalen van J. van Schagen in het Dogboek

rectificatie
in mijn vorige bericht had ik per ongeluk geschreven dat mijn vorige hond 2 weken voor kerst, maar
Zomaar
We zijn weer wat daagjes verder. Het gaat vreselijk goed met Lady. Ze geeft zelf aan wanneer ze naar
park
Lady groeit echt als kool. Ik zie het ook terwijl ik haar constant zie. Vandaag is ze voor het eerst
Het word weer tijd voor een verhaaltje
Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven had over Lady. Het gaat goed maar ze laat we

Wedstrijdfoto's

J. van Schagen heeft niet meegedaan aan de hondenpage fotowedstrijd

Clubs

J. van Schagen is nog geen lid van een club.

 

^