HondenPage baasje Chantal

Wat schreven de vrienden van Chantal op het forum

honden page profiel yooopyooop schreef in We verwachten weer een nestje!
Weer wat geleerd, mag je vaker doen leuk, ik ga je volgen
honden page profiel yooopyooop schreef in Jack russells senioren
Wat een lekker stel zeg!
honden page profiel yooopyooop schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Ik  zal keihard duimen voor je...
honden page profiel yooopyooop schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Bij mij is die aan en uit de hele dag, ik heb het koud warm...
honden page profiel yooopyooop schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Heerlijk, maar lijkt me warm zo'n bos haar, je hebt een soulshowhond heerlijk.
honden page profiel yooopyooop schreef in Jack russells senioren
Wat ontzettend leuk geschreven, je zou een boekje kunnen schrijven. En wat klinken ze leuk, het is echt een kijkje in de leventjes van deze 3 knapperd, er ontbreken alleen nog fot's, hint hint. Ik wil meer lezen hahah, ja echt heel leuk..
honden page profiel yooopyooop schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Misschien weer eens een foto?
honden page profiel yooopyooop schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Nee, maar als alles goed gaat, dan kan het stil worden, ben wel benieuwd hoe het gaat, maar vast wel goed..
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
" Het barst los hier aan onweer, veel licht flitsen en kabaal maar geen echte regen nog. Winnie was bang maar laten wij dit nou al eens een keertje eerder gedaan hebben maal drie en ik misschien wat vaker zonder er bewust van te zijn maar wel alert  Lekker op het balkon zitten, zonder zorgen op het balkon.   Ik ben geen packleader, ik laat alles op zijn gang gaan. Voorlopig ben ik blij dat zij ontdooit aan hem en hij aan haar. Hij verteld haar alles en ik doe wat ik altijd heb gedaan, een veilig thuis.     " Botteke en Big Winnie aaah jij bent van de shocktherapie, arm hondje, die oogjes zeggen genoeg.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Een rugbrace aanschaffen zonder fysio of arts? Een brace kan andere spieren overbelasten, en de spieren onder de brace zwakker maken. Wat dacht je van wat de meeste hondjes doen die een klein hondje hebben, uitkijken, niet laten spelen met grote honden, tenzij je ze kent en ze zachtjes doen, niet loslaten zomaar, je hebt gekozen voor een kleine hond, daar ga je soms anders mee om dan grotere honden, om je hondje te beschermen dus. Overigens er bestaan tuigjes waar je je hond veilig mee kan optillen, speciaal gemaakt daarvoor.  
honden page profiel yooopyooop schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Wat voor ouderdomsveranderingen heeft u het dan over? De beste tip is, geniet nu het nog kan, uw hond voelt ook uw verdriet, dat moet je niet willen. Of is uw hond zo slecht dat het elk moment kan gebeuren?
honden page profiel yooopyooop schreef in Wat wel en niet in zomer?
Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Waar vroeg ik om?
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Moest wel lachen om je nieuwe topic titel. Ik zal Sam ook herplaatser blijven noemen..   Ik wil nog 1 ding vragen, want mijn input helpt je niet zeg je, laatste vraag dan maar. Waarom wil de dat de 2 honden tegen elkaar gaan liggen????, en wat was er met het idee om ze uit elkaar te houden, je helpt Winnie er niet mee.  
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Ze is er nog geen 2 weken, een gewoon ongelukje kan ook gebeuren, tjjjeee jij wil echt als een trein. En dat ze steun zoekt bij Botty hoeft helemaal niet goed te zijn, dan is ze alleen een onzekere hond. Ga ook eens met haar alleen naar buiten, al is het maar een paar minuten. In 2 weken weet je nog niet alles van je hond, slow down!!  ook met je bevindingen zo zwart/wit. Je zal zien dan kom je er ook.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Ja, maar je weet toch zelf ook wel dat het helemaal geen markeren hoeft te zijn? Kan bijvoorbeeld nog niet zindelijk zijn zijn, of stress, of door een grote verandering of opwinding, og onderdanigheid, of medisch, kan zoveel zijn.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
ja hahah grappig eigenlijk... of eigenlijk niet , het enige is als zoekmachine gebruiken en naar de bron vragen. Ik gooi mijn bloedwaarden er altijd in, scheelt werk voor mezelf.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
kortom, je hebt eigenlijk een droombuitenlander, moet alleen even leren hoe om te gaan met 2 honden met eten enzo, dat kan je ook gaan krijgen met aandacht geven, kroelen, zoals bij alle honden. Chat GBT haalt het ook maar van internet heh.
honden page profiel yooopyooop schreef in Met de handen in het haar
Zou acupunctuur niet wat zijn? Kijk die doen ook geen wonderen hoor, maar misschien doet het wat.
honden page profiel yooopyooop schreef in Met de handen in het haar
Vreemd omdat veel medicatie in de lever afbreekt en cbd ook, kan dat leverschade geven. Een dierarts weet dit vaak helemaal niet. informeer je goed, cbd olie kan je ook alerter maken, meer bewust van alles zijn.    
honden page profiel yooopyooop schreef in Met de handen in het haar
CBD olie en medicatie gaan niet altijd goed samen. CBD kan de leverenzymen blokkeren die veel medicijnen afbreken, daardoor kan medicatie sterker of zwakker worden. Het kan allerlei bijwerkingen geven, zoals bijvoorbeeld trage ademhaling.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Het kan ook dat Winnie van zichzelf stabiel is, zoals ik al eerder zei, ik ken zoveel buitenlanders die gewoon hond zijn en blijkbaar geen rugzak hebben. Mooi toch, de slechte ervaringen daar lees en hoor je over, de goede niet.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Ik vind haar verplichten met kennismaken met een andere hond niet slim, als ze dat niet wilt, dan zou ik nog geen toeren uithalen om haar toch bij die hond te laten komen. Dat komt vanzelf wel, en soms ook niet, dan hebben ze geen interesse. Waarom wil je dat?  
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Ze is er nog maar net heh, dus dat zindelijk zijn komt wel als je gewoon aan houd, meer naar buiten, en niet wandelen, maar plassen, of net zoals een pup, na eten, na slapen, je kent het wel. en doe een stapje terug, ik vind dat je veel te snel gaat, maar ja, das mijn mening. wees blij dat je zo'n makkelijke hebt.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Wat gaat er niet goed dan?, je doet al alles wat wij nu met Sam doen, behalve in bad doen, dan worden we opgegeten, ...................dit is een vraag, ik zet het erbij want je vergeet vaak te antwoorden, nu niet meer hihihi
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Nou gelukkig maar, want het begin is altijd moelijk met een buitenlander, al ken ik net als Winnie dat ze helemaal geen problemen hebben, mijn broer heeft er 1, en mijn buren en wat mensen uit de buurt, geen angsten niks.   Nu zijn honden die van een jager zijn geweest al helemaal verpest, Dat waren Faro en Sam, Sam heeft nof steeds dingen, maar die is van ver gekomen.
honden page profiel yooopyooop schreef in Keuze volgende hond
Die is leuk Jantien!
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Nou dit is zeer zeker geen probleem hond, alles wat jij doet had ik nooit met Sam of Faro kunnen doen. Ook niet met een stabiele hond erbij. Fijn hoor.
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
Altijd weer leuk om te zien dat een buitenlander geadopteerd word. Maar hij lijkt op een mini Podenco (maneto) dacht ik, maar komt niet uit Spanje?
honden page profiel yooopyooop schreef in Tweede herplaatser in huis
" Die Peter zat toch in Spanje, is die stichting dan verspreid naar Roemenie?   https://www.hondenpage.com/hondenforum/224200/6/asiel-van-peter-koekenbakker.php   Hier heeft Yooop Het over. Herinner ne het topic nog. " Ineke2 Klopt, er is ruzie ontstaan over geld, de vaste vrijwilliger wilde geld en de vaste dierenarts meer, en toe er veel geld werd opgehaald voor de nieuwe locatie is alles verergert, Irma is echt een fijn mens met een hart voor dieren. Het asiel waar ze zoveel aan hebben opgeknapt daar doen ze geen zaken meer mee, ze wilde meer geld voor de honden. Ze zijn nu een nieuwe stichting die de naam koekebakker niet meer waardig is, op Irma en een paar na. Ze werken nu met verschillende asiels, in alle landen, volgens mij niet meer met Peter zijn asiel.
 

Vrienden van Chantal

honden foto van Machtel, Romeo en Luca +honden foto van yooophonden foto van Nadine honden foto van Chantal, Sailor & Binky

^