HondenPage baasje justine

De laatste reacties in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto wie wou er in bad???? honden foto tobias zijn stoel honden foto waf waf mijn eerste blafje hier hih honden foto mmmmm....cake honden foto we gingen de maxie-cosie verkopen en we dachten dat dat indruk zou maken (ja hoor) honden foto *spring spring* honden foto neuze neuze met de konijtjes honden foto tong uitsteken honden foto al snel werd hij weer blij!!( van uit bad) honden foto tobias met zijn kroontje op honden foto ik gegraven wie zegt dat!!! honden foto kijk nou es honden foto haaah gezellig hier zo in mijn mandje honden foto hallo iedereen!!!! honden foto gaaaahhh ik ben een beetje moe

Verhalen van justine in het Dogboek

kerstmis met tobias
deze keer kreeg tobias ook een cadeau waaronder een zakje snoep een beentje en een kerstkalkoen (een

Wedstrijdfoto's

tobias moest naar de camera kijken maar begon mij hevig te likken (ik heb het er nu noch nat van....haha) het was toen erg koud en tobias speelt graag in de sneeuw omdat hij weet dat hij lekker kan lopen en stoeien en natuurlijk graven!! we dachten leuk moment om een foto te trekken!! niet zo lang geleden werd tobias 3 jaar en hij mocht cake eten...

Clubs

justine is lid van de volgende club(s):
maltezerliefhebbers

 

^