HondenPage baasje Esther

De laatste reacties in het hondenforum

Esther heeft nog niets gezegd in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Ik mag er toch ook bij komen zitten ?! honden foto oortjes zijn favoriet sabbel object. honden foto op naar de volgende hindernis, waar moet ik heen baas! honden foto best wel ok,die hondenpage website!!! honden foto Ga jij maar slapen baas, ik hou alles wel in de gaten!!! honden foto Wie kan dit ook? honden foto Boris en zijn zee-blauwe ogen. Het blijft bijzonder en dat is ie ook! honden foto Bijna heel den haag kent mij vanwege mijn blauwe ogen, maar ook omdat ik zo graag met al mijn harige vriendjes speel!!! honden foto twee moedervlekken op mijn tong ; één voor mijn echte moeder en één voor mijn tweede moeder Esther. honden foto Ok, dan haal ik ze wel allebei op! honden foto THE THINGS YOU HAVE TO DO TO MAKE YOUR BOSS HAPPY.... honden foto Ik kan soms best wel imposant zijn... honden foto hoezo is die boomstam te groot voor mij? echt niet! honden foto Beach Boris honden foto Zonsondergang bij Kijkduin.

Verhalen van Esther in het Dogboek

Esther heeft nog geen verhaal geschreven in het dogboek

Wedstrijdfoto's

Niet alleen aan elkaar wennen, maar ook aan de autorit. Ik heb een kaartje dus mag ook van het uitzicht genieten, toch?

Clubs

Esther is nog geen lid van een club.

 

^