HondenPage baasje Liese-Lotte

De laatste reacties in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Lekker in het zonnetje honden foto Dit is mijn grote vriend! honden foto Hier ben ik dan...mijn knie zal snel weer de oude worden. honden foto Mijn andere baas en ik. Ik mag terug loslopen, joepie! honden foto Wat hou ik toch zo van jou! honden foto Hier sta ik met mijn baasje in de Flair voor Werelddierendag! Wat leuk! honden foto Lekker knus in de zetel honden foto Hier wandel ik los met mijn grote vriendin! honden foto Wat is het warmmmm... honden foto Waar is mijn neus? Diep in de sneeuw! honden foto Laat me slapen ;) honden foto Even poseren voor een foto honden foto Lekker zonnen :) honden foto Hier help ik mijn baasje met de was :) honden foto Hier zit ik met mijn beste vriendje in de zetel :)

Verhalen van Liese-Lotte in het Dogboek

Operatie Dina
Vandaag werd mijn Dina geopereerd aan haar rechterknie. Ze had patella luxatie en er moest een plaat
Dina wordt geoppereerd aan haar knie!
Hallo allemaal, Vorige week ben ik met mijn dwergpincher, Dina, naar de dierenarts geweest omdat

Wedstrijdfoto's

Mijn naam is Dina en ik hou ervan om in de zon te liggen. Van zodra ze er is moet ik erin liggen. Samen met andere honden en mijn baasje genieten van het zonnetje op het veld! Op reis was Dina toch wel nieuwsgierig hoe een oester zou smaken? ;) Geen Beschrijving Even de tong uitsteken voor wat verfrissing...:p Dit kreeg ik toen ik 1 jaar werd en heb ik ondertussen nog steeds! Het is nu nog de helft zo groot ;) Op daguitstap op reis in Frankrijk had Dina een lekker plekje gevonden in de auto. Ze verkoos de tentzak boven de zetel. Wij wensen jullie allemaal een prettige kerst en een zalig nieuwjaar toe! De hele namiddag wandelen met mijn baasjes, superleuk!!! En ik mag mooi loslopen ook want ik blijft steeds in de buurt ;)

Clubs

Liese-Lotte is lid van de volgende club(s):
Dwergpinschers

 

^