HondenPage baasje Laure & Aldo

De laatste reacties in het hondenforum

Laure & Aldo heeft nog niets gezegd in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Hier word ik net wakker honden foto honden foto Fijne kerst! honden foto Poseren doe ik als de beste! honden foto Ik bijt op mijn speelgoedvarkentje, mijn lieveling! honden foto Aldo en Poema! (erg uitzonderlijk dat ze zo dicht bij mekaar kunnen zijn!) honden foto Voor Jet honden foto Voor Amal! honden foto Grappig hé? honden foto Bedankt Veronique! Echt heel mooi :) honden foto spelen vind ik heel erg leuk :) honden foto *snurk snurk snurk* honden foto Ik ben heel erg nieuwsgierig! Wat zou dit zijn? honden foto Ik in m'n mandje. Maar ik heb het mooie rode dekentje er wel al uitgehaald! honden foto In mijn leuk mandje waar ik zo graag in lig.

Verhalen van Laure & Aldo in het Dogboek

de grote,enge bench
Vandaag moest ik voor het eerst in de bench! De bench was echt vreselijk eng, maar na even vond ik h
Vreemd
Ik speel al heel graag in de sneeuw! :-D Maar ik vind het nog steeds een beetje vreemd. Hoe kan nu
Logeren
Pfff! Zeg! Er zijn net 3 mensen bij ons blijven logeren, De allereerste keer! Ze zijn nu weer weg, m

Wedstrijdfoto's

Laure & Aldo heeft niet meegedaan aan de hondenpage fotowedstrijd

Clubs

Laure & Aldo is nog geen lid van een club.

 

^