HondenPage baasje Leslie & Ziggy

De laatste reacties in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Leuk spelen honden foto Dit is mijn papa honden foto Spelen met de ballon honden foto De eerste avond bij mijn nieuwe baasjes!! honden foto Zo klein en zo bang! honden foto Die ballon heeft welgeteld 2min geleefd! honden foto Kiekeboe! honden foto I believe i can fly ... honden foto Dit vind ik ook een leuk stukje speelgoed, lekker! honden foto Zeer comfortabele houding!!! Hihi honden foto 2de verjaardag! Hihi, die baasjes van mij ook! honden foto Hallo daarboven honden foto In de rivier Aisne in Ardennen honden foto Stokkie moet mee!! honden foto Pakje opendoen met kerst!

Verhalen van Leslie & Ziggy in het Dogboek

Triestige kerstavond
Was 24/12/'10 helemaal in feeststemming! :-D Samen met mijn baasjes lekker gegeten en gezellig kn

Wedstrijdfoto's

Geen Beschrijving Geen Beschrijving Geen Beschrijving Kijk wat mijn baasjes mij aandoen! Leuk spelen met men stokie in de sneeuw! Wat voor spul is dit nou?! Geen Beschrijving Geen Beschrijving Geen Beschrijving Is hij niet schattig??! Geen Beschrijving Mijn knappe gast! Geen Beschrijving

Clubs

Leslie & Ziggy is lid van de volgende club(s):
Stafford knuffelkonten club
De kruisingen club
de Pitbull club
Sneeuw
love dogs
amstaffs
voor hondenliefhebbers
leuken honden rassen club

 

Poll !

Wat vinden jullie van het ras Staffordshire Terrier?

Gevaarlijk
Dom
Lief
Trouw


^