HondenPage baasje Natalie & Mo

Wat schreven de vrienden van Natalie & Mo op het forum

honden page profiel jantienjantien schreef in We verwachten weer een nestje!
Dit wordt voor mij weer een topic om regelmatig even te bezoeken, leuk. Wanneer wordt het tijd voor de echo en het tellen van de hoofdjes of ruggetjes? Succes gewenst in ieder geval.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Jack russells senioren
Heleen ik geniet van je verhalen en de fotoos….    
honden page profiel jantienjantien schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Wow, wat een beer is hij!
honden page profiel jantienjantien schreef in Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Ja, ik ben ook wel benieuwd 'hoe groot Lodie gegroeid is'!
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb.     " Edith Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen  ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel  Foto lukt niet? " Edith Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond….  Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is….   Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ?  Heeft je hond nog veel interesse in alles ?  Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.   
honden page profiel jantienjantien schreef in Tweede herplaatser in huis
Rugbrace, hoezo?
honden page profiel jantienjantien schreef in Tweede herplaatser in huis
Misschien heeft ze slechte ervaringen met mannen in het verleden? Je noemt haar ergens een mini   hondje, dat vind ik haar echt niet hoor.  Mini is zo'n hondje wat je op één hand draagt.   Dat gaat met Winnie niet lukken. 
honden page profiel jantienjantien schreef in Nieuwe hond
Mooie profielfoto bij je bericht! 
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
 Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.    Vrijdag: heetste dag Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. " yooop Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij.   Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt.     En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.   
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco.  Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt.    Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.  
honden page profiel jantienjantien schreef in Kauwen?
Mijn vaste oppashondje  schrokt altijd in een  paar seconden de dosis op.   Als ik het in de schrokbak doe probeert ze het even er uit te halen. Dat lukt niet (geen geduld), dan gaat ze staan blaffen!  Idem met de snuffelmat. Wat ik dus wel eens doe is het eten door de kamer strooien en hier en daar wat verstoppen. Dan eet ze dus langzamer. Ik begrijp ook niet waarom er piepkleine brokjes (doperwt grootte) voor kleine hondjes zijn. Nooit gebruikt.  Kleine honden hebben ook gewoon tanden.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten  op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken,  dan zie je de toevoeging,  " Ineke2   Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet. 
honden page profiel jantienjantien schreef in 52 weken van Chunky
Ik bedoel eigenlijk, waarom vóórborst. Er is  toch maar één borst.....??      
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst  " Ineke2 Zie de niets raars aan.
honden page profiel jantienjantien schreef in 52 weken van Chunky
Mooie beoordeling!   Wat zul je daar blij mee zijn. Grappig dat het woord  'forechest' (voorborst) gebruikt wordt.   Hoeveel borst heeft een hond? Willemijn gebruikt dat ook bij Vika.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven.   Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is   En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
honden page profiel jantienjantien schreef in Het Grote TROTS/BLIJ Zijn Topic
Gisteren kwam er een buurvrouw op bezoek met een hondje wat ik ken. Zondag komt dat  hondje, een Shi Tzu kruising, de hele dag bij mij, vanwege een familiefeest van de buurvrouw. En straks heb ik een afspraak met een bekende die ook een hondje heeft. Een paar maanden geleden heb ik me aangeboden als ze eens een oppas nodig hebben. Straks gaan we daar eens even over praten.
honden page profiel jantienjantien schreef in Nieuwe hond
Goed bericht, leuk filmpje, lekker snoetje heeft hij. Je kunt dit topic voor jezelf gebruiken als een soort dagboek over hem.  Want sommige dingen vergeet je gewoon in de loop der tijd. Er zijn hier meer mensen die alles over hun belevenissen in één topic zetten.  Ik hield altijd papieren dagboeken bij over de honden in mijn leven en dat is heerlijk om terug te lezen.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
honden page profiel jantienjantien schreef in What are the steps involved in creating a bibliography for a law assignment?
modmelding.
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen.  Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.  
honden page profiel Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt?   " danique Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden  , je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.  
honden page profiel jantienjantien schreef in Keuze volgende hond
Basset Fauve :    
 

Vrienden van Natalie & Mo

honden foto van jantienhonden foto van Estherhonden foto van rosannehonden foto van  martinehonden foto van Liesbethhonden foto van Willemijn - baasje van Vika .           Bams  en Ogin   ¥ .honden foto van louisehonden foto van profiel verwijderthonden foto van -Iris & Tommy-honden foto van Mandy & Bram.honden foto van Marianne v. B.honden foto van Judith & Sam & Rooshonden foto van Wilma en Dobby (RIP)honden foto van Angela • Bodhihonden foto van ukkiehonden foto van Mariannehonden foto van                honden foto van Nikahonden foto van Jenny en Roccohonden foto van Lotte & Lizzy ~honden foto van Kim en Laika!honden foto van T & T  cockerduohonden foto van Teskehonden foto van Ilse ft Dazey, Fay & Mainey honden foto van Jonnehonden foto van Angie, Jolie †, Sooki en Pipa Skyehonden foto van ׺°”˜`”°º× Jacq van Sil & Sterre ׺°”˜`”°º×honden foto van Annemie en Benjihonden foto van  Maria   Shady & Ginger † honden foto van Wil Kettmannhonden foto van Japjeshonden foto van Marjolein en Noa en kleine Levihonden foto van Maaike&Baileyhonden foto van moniekhonden foto van Sannehonden foto van jannyhonden foto van Claire & Tess & Bonnyhonden foto van Hanne baasje van  Bonny honden foto van Moos! >>>Sorry niet zo vaak meer op HP!honden foto van samantahonden foto van newfyhonden foto van Ina en Borishonden foto van Suus en Binkhonden foto van vincenthonden foto van Oliviahonden foto van Tesshonden foto van monique lechanteurhonden foto van millyhonden foto van Sem en Nala <3honden foto van Bianca & Tarahonden foto van Luna en Aykohonden foto van Esther & Doortje honden foto van Michellehonden foto van Monique, Benji & Boykehonden foto van Team Didi & Plukhonden foto van Lisahonden foto van JMJhonden foto van Fayhonden foto van anoukhonden foto van Kirstenhonden foto van muppethonden foto van Sonja & Borishonden foto van jurnehonden foto van Daphne met Dajo & Jaguarhonden foto van Griffyloverhonden foto van silke & woody honden foto van Pauline

De HondenPage maakt gebruik van cookies. Dit zorgt er voor dat onze website voor jou als bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken en advertenties.info / verbergen en toestaan
^