HondenPage baasje Natalie & Mo
Wat schreven de vrienden van Natalie & Mo op het forum
jantien schreef in
We verwachten weer een nestje!
Dit wordt voor mij weer een topic om regelmatig even te bezoeken, leuk.
Wanneer wordt het tijd voor de echo en het tellen van de hoofdjes of ruggetjes?
Succes gewenst in ieder geval.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Jack russells senioren
Heleen ik geniet van je verhalen en de fotoos….
jantien schreef in
Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Wow, wat een beer is hij!
jantien schreef in
Keesvriendjes: Weer met zijn 4en
Ja, ik ben ook wel benieuwd 'hoe groot Lodie gegroeid is'!
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Wat een fijn forum is dit, en dank aan iedereen die reageert en begrip heeft, ook fijn om te weten dat ik hier om advies, steun kan vragen in welke vorm dan ook wanneer ik daar behoefte aan heb. "
Edith
Zeker kan dat Edith , iedereen die hier op jou reageerd heeft het meegemaakt en weet wat het is, kom maar hier vragen en steun krijgen..die krijg je hier.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
" Ik weet dat t een enorme leeftijd is, maar dat maakt t verdriet niet minder. wandelen niet echt meer, ik heb een groot erf (paarden) dus daar loopt ze nog wel wat te snuffelen ze eet heel goed, en in eten heeft ze zeker interesse…..maar door haar zeer siechte zicht, is ze niet meer zo vlot, het is een jack russell En ze slaapt veel Foto lukt niet? "
Edith
Nee zeker maakt leeftijd niets uit, wanneer men afscheid moet nemen van een dierbare hond…. Eten doet ze nog goed en ze snuffelt ook op het erf, mooi….slapen ja dat doen oudere honden wat meer, zorg wel dat ze dan binnen is…. Weet je edith, geniet nog van je meisje, en als het zo ver is vragen hier om advies hoe er mee om te gaan, velen hebben een dierbare hond verloren af moeten staan, een rouwbesef waar een ieder door moet….
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Lotgenotengroep/contact rouwtherapie
Edith, bijna 19 jaar, wat een mooie leeftijd van je hond, vertel eens wat over je hond hoe het nu gaat, wandel je nog , eet je hond nog goed, heb je een foto van je hond ? Heeft je hond nog veel interesse in alles ? Edith als het zover is kan je ook hier in het topic adviezen krijgen van velen die ook hun hond hebben moeten afstaan.
jantien schreef in
Tweede herplaatser in huis
Rugbrace, hoezo?
jantien schreef in
Tweede herplaatser in huis
Misschien heeft ze slechte ervaringen met mannen in het verleden?
Je noemt haar ergens een mini hondje, dat vind ik haar echt niet hoor. Mini is zo'n hondje wat je op één hand draagt. Dat gaat met Winnie niet lukken.
jantien schreef in
Nieuwe hond
Mooie profielfoto bij je bericht!
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Nieuwe hond
Geweldig, hoe langer Bodhi bij je is, hoe sterker de band tussen jullie is.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Wat wel en niet in zomer?
Pas heel goed op van de week……niet alleenvoor de dieren maar ook voor ouderen mensen.
Vrijdag: heetste dag
Vrijdag wordt het dan echt puffen want het is de warmste dag van de week. In vrijwel het hele land worden tropische temperaturen gehaald; van 30 graden aan de kust tot lokaal 35 graden in het zuidoosten. Daarbij is er een hoge luchtvochtigheid waardoor het voor het gevoel nog warmer is. Af en toe waait er een aangenaam briesje uit het zuiden, maar dit zal nauwelijks voor verkoeling zorgen met deze temperaturen. Drink dus voldoende water en blijf in de schaduw als je last hebt van de hitte. Kijk vooral om naar de ouderen in je omgeving, want voor hen kan de hitte al snel pittig zijn.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Wat wel en niet in zomer?
" Faro had er ook last van, die viel gewoon flauw, was vreselijk eng. "
yooop
Ik heb het meegemaakt met Bams, was bijna fataal, ook Ogin heeft een hitteschock gejad, maar daar was ik snel bij. Let op de risicogroepen: Wees extra alert bij honden met een dikke/donkere vacht, honden met overgewicht, oudere honden en kortharige/kortsnuitige rassen zoals bulldogs. Zij raken hun warmte nog veel moeilijker kwijt. En ik zelf hoor bij ouderen, ik kan ook niet tegen de warmte…..heel veel ouderen die ook een hitteberoerte krijgen en het niet overleven…wordt echt voor gewaarschuwd.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Wat wel en niet in zomer?
Wanneer de temperatuur boven de 26 graden komt gaan we alleen in alle vroegte er op uit, en blijven op de dag binnen bij de airco. Weet wat een zonneschock is heb het twee maal meegemaakt. Newfoundlanders hebben een groot lijf en die van mij heeft ook nog eens een zwarte en dikke vacht, wij gaan geen risico lopen en blijven na de ochtend binnen.
jantien schreef in
Kauwen?
Mijn vaste oppashondje schrokt altijd in een paar seconden de dosis op. Als ik het in de schrokbak doe probeert ze het even er uit te halen. Dat lukt niet (geen geduld), dan gaat ze staan blaffen! Idem met de snuffelmat.
Wat ik dus wel eens doe is het eten door de kamer strooien en hier en daar wat verstoppen. Dan eet ze dus langzamer.
Ik begrijp ook niet waarom er piepkleine brokjes (doperwt grootte) voor kleine hondjes zijn. Nooit gebruikt. Kleine honden hebben ook gewoon tanden.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Wat wel en niet in zomer?
Zelf op blote voeten op het asfalt wandelen dan voel je of het te heet is voor je hond.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Loopsheid en angstig gedrag
Dan ligt het aan mijn ipad die het niet laat zien, goed opgelet ieneke..
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Loopsheid en angstig gedrag
" Tekst even selecteren, blauw maken, dan zie je de toevoeging, "
Ineke2
Zal wel aan mij liggen , ik zie het echt niet.
jantien schreef in
52 weken van Chunky
Ik bedoel eigenlijk, waarom vóórborst. Er is toch maar één borst.....??
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Loopsheid en angstig gedrag
" Mod melding, zit een rare toevoeging aan gequote tekst "
Ineke2
Zie de niets raars aan.
jantien schreef in
52 weken van Chunky
Mooie beoordeling! Wat zul je daar blij mee zijn.
Grappig dat het woord 'forechest' (voorborst) gebruikt wordt. Hoeveel borst heeft een hond?
Willemijn gebruikt dat ook bij Vika.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Tweede herplaatser in huis
Anouk, beiden apart eten geven niet de bakken bij elkaar…Winnie moet nog vertrouwen hebben in alles en daar is eten er een van, hier twee honden bij elkaar gehad, beiden altijd apart eten gegeven zodat er niet geschrokt wordt en hun eten in alles rust op kunnen eten, beiden honden waren grote vriendinnen van elkaar, toch heb ik hun hoofdeten altijd apart gegeven. Samen iets lekkers dat kan zeker mits het niet te groot is En met een bot inderdaad toezicht er op houden en ook niet bij elkaar, laat winnie eerst eens goed vertrouwen in alles krijgen en daar is eten er een van.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Loopsheid en angstig gedrag
Drie jaar oud topic…..
jantien schreef in
Het Grote TROTS/BLIJ Zijn Topic
Gisteren kwam er een buurvrouw op bezoek met een hondje wat ik ken. Zondag komt dat hondje, een Shi Tzu kruising, de hele dag bij mij, vanwege een familiefeest van de buurvrouw.
En straks heb ik een afspraak met een bekende die ook een hondje heeft. Een paar maanden geleden heb ik me aangeboden als ze eens een oppas nodig hebben. Straks gaan we daar eens even over praten.
jantien schreef in
Nieuwe hond
Goed bericht, leuk filmpje, lekker snoetje heeft hij.
Je kunt dit topic voor jezelf gebruiken als een soort dagboek over hem. Want sommige dingen vergeet je gewoon in de loop der tijd.
Er zijn hier meer mensen die alles over hun belevenissen in één topic zetten.
Ik hield altijd papieren dagboeken bij over de honden in mijn leven en dat is heerlijk om terug te lezen.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Nieuwe hond
Peter, wat heerlijk om te lezen en dat jullie elkaar gevonden hebben, voor in de toekomst heel veel geluk met elkaar.
jantien schreef in
What are the steps involved in creating a bibliography for a law assignment?
modmelding.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt? "
danique
Eerst laten testen op een allergie, atopie, voedselallergie daar een elimnatie dieet, met je dierenarts overleggen. Iedere hond die een atopie heeft kan ergens anders allergisch voor zijn, overleg met je dierenarts voor een allergie test op allergenen, voedselallergie is een eliminatie dieet voldoende.
Willemijn - baasje van Vika . Bams en Ogin ¥ . schreef in
Huidprobleem hond
" Hoi, mijn hond heeft momenteel dezelfde klachten, mag ik u vragen hoe uw hond van deze klachten af is geraakt? "
danique
Danique, het is een heel oud topic van zes jaar geleden
, je zou zelf een nieuw topic aan kunnen maken en daar je vragen kunnen stellen… doen, dan krijg je goede antwoorden.
jantien schreef in
Keuze volgende hond
Basset Fauve :