HondenPage baasje Samantha & Athos

De laatste reacties in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Ijs in mijn bakkie? honden foto Je kan zo nog wel prima racen... honden foto Aandacht trekkende knuffelkont honden foto Lijkt haast wel of ik niet bewogen heb! honden foto wegkijken voor grote hond.. honden foto In het bos honden foto Kiekeboe! honden foto Lastig in het bos hoor baas honden foto Mooi zitten... honden foto Mijn andere kant is mooier hoor! honden foto hey kleintje! honden foto ff zitten hoor! 14-05 honden foto nieuw kussen! honden foto Jaja, ik kom al honden foto Zn andere kant

Verhalen van Samantha & Athos in het Dogboek

Een echte Duitse Dog?
Af en toe dan moet ik weer denken aan wat de fokker zei; een Duitse Dog doet vaak waar hij zelf zin

Wedstrijdfoto's

Athos vind het heerlijk om in de sneeuw te vroeten! Zo liep hij grotendeels rond als er sneeuw lag! Bang voor een paard wat voorbij kwam Eindelijk door dat een tennisbal leuk is! Doodop na een drukke dag, heerlijk op me warme dekentjes Hij was ff gek aan het doen haha Samen spelen met Sky Op 1e kerstdag, tegen zonsondergang, heerlijk samen wandelen. En samen poseren voor een foto! Jammer van de ogen, maar hij hielp met de wc rollen aanvullen. En ze waren allemaal nog heel!! Geen Beschrijving Voor het eerst in de buurt van water, springt meneer erin, om er nooit meer in te gaan ook! Toen lekker bij de baas drogen Tja, niet echt een echte bal, maar een Peanut Ball, dus nog moeilijker! Maar wel mooi oranje! Verplicht ff rusten met het warme weer... Lekker wandelen in een bijna kaal bos Liefde is, samen in slaap vallen na het spelen Samen met de hond van me oma, heerlijk knuffelen!

Clubs

Samantha & Athos is lid van de volgende club(s):
De Duitse Doggen Club

 

^