HondenPage baasje Caroline & Luna

De laatste reacties in het hondenforum

Honden Foto's

honden foto Aaaah, pliessss, geef nou! honden foto Luna & Caroline, 25-04-2010 honden foto Ik wil niet nog een foto, lekker puh! honden foto Knap ben ik hè?! honden foto Caroline en Luna, 13-04-2010 honden foto Luna op z'n Nederlands: een oranje balletje en een speelkoetje ;) honden foto Okay, vooruit, nog eentje dan honden foto Luna in 't zonnetje honden foto Waterpret! Even heerlijk rennen! honden foto Daar word je lekker lui van! honden foto Hmmm, lekker aan het soezen honden foto Luna, geboren 18-07-2009, hier net bij ons thuis aangekomen! honden foto Lijkt Luna's hoofd zo niet ontzettend groot?! honden foto Luna en haar nieuwe kong honden foto Luna & Caroline, 25-04-2010

Verhalen van Caroline & Luna in het Dogboek

Hallo, ik ben Luna
Hola! Mijn bazinnetje heeft zich gisteren geregistreerd op deze pagina en graag wil ik me hierbij
Kapper, slapen en lessen - weer een verhaaltje van Luna
Hola! Even weer een berichtje van mij, mijn bazinnetje is in de woonkamer, dus ik kan mooi ff geb

Wedstrijdfoto's

Het ziet er ongemakkelijk uit, maar volgens mij ligt ze prins-heerlijk! Ook in haar mandje ligt ze graag op haar rug. Luna lekker op de bank op haar rugje aan het slapen, totdat het vrouwtje weer kwam met die camera...

Clubs

Caroline & Luna is nog geen lid van een club.

 

^