Delen

- facebook

- twitter

Fietsen met de hond.

Let op: geen lid Je bent geen lid van deze club. Klik hier om lid te worden !

Welkom op Fietsen met de hond.

Goedendag.

Deze club is voor mensen die graag fietsen met de hond.
Dit is niet alleen goed voor mens en dier, maar ook voor het mileu.

Word lid, iedereen is welkom!

88 ClubLeden

honden foto van Renskehonden foto van Mirjamhonden foto van ipskehonden foto van      Evelien & Midashonden foto van Hescihonden foto van Sigrid, Sandy, Diva & Nalahonden foto van dommelhonden foto van Buddyhonden foto van Snowyhonden foto van Tim † Yoran Rixthonden foto van Linda en Nousya honden foto van Kimhonden foto van Odin honden foto van **~~ els ~~**honden foto van Ingridvkhonden foto van anais ~ filou&kajouhonden foto van Fro & Peer honden foto van Sandra, Basje en Tibohonden foto van Gert + Blackyhonden foto van silke & woody

Bekijk de hele blafbox

Blafbox !

honden foto van ipske mijn border van negen maand oud vindt fietsen superleuk hebben het haar eigenlijk niet moeten leren
honden foto van Ria Met onze Bas (een Tibetaan) heb ik nog niet gefietst, want hij is net 1 jaar geworden. Maar deze maand proberen we het.
honden foto van de redder Sinds vandaag begonnen met aan de fiets meerennen. Het is goed bevallen en afgelopen.
honden foto van michaela en bart is inderdaad ( stom maar waar) verboden voor de verkeerswet
honden foto van michaela en bart want je moet iets speciaal hebben dat de verkeersregels wel bevestigen het soort veer dat je in de dierenzaak kunt kopen

Club foto's

Bas
Voeg een foto toe

Over deze club !

Eigenaars en mods: Uma & Joker (eigenaar)
De laatste activiteit was op 18 november 2012 om 13:12
Deze club is aangemaakt op 24 november 2010 om 10:20.

Home | Registreren |