Goh meid, schrikken.
Lily had vorig jaar galgang-leverontsteking en een acute ontsteking aan de hartspier. Kantje boord geweest. Zij heeft toen ook enkele maanden prednisolon moeten slikken in een vrij hoge dosering.
Ze had tijdens het gebruik een abnormale eetlust en dorst. Ze moest door het vele drinken om de anderhalf uur plassen. ook is ze in gewicht aangekomen, wat ik er nu af probeer te krijgen.
Het is nu al enkele maanden geleden sinds de laatste pred.
Tijdens de pred was ze erg hyper en actief, maar daarna is ze ingestort als een plumpudding en bleek ze uiteindelijk van alles en nog wat te mankeren wat volgens mij en DA los staat van de pred!
Wel is de enorme eetlust gebleven, dit kan eigenlijk nu niet meer in verband staan met de pred.
Het is natuurlijk wel een rotmiddel wat bijwerkingen kan geven. Zwakke weerstand, Reumatische gewrichtsklachten, ziekte van cushing, suikerziekte.
Ik zou je wel aanraden ier eens info over op te zoeken via google.
Toch is het in Lily's geval en ik denk ook bij jou hond een levensreddend middel, waar eigenlijk geen alternatief voor is.
Ik wil je veel sterkte wensen met Rasko.