

Allebei gelden ook voor kinderen maar die gaan meestal mee de winkel in of iets met wielen en airco... aaan
3 doggies 
En vergeet een extra fles water niet mee te nemen en aan te bieden ook als wel op pad gaat met warm weer.
3 doggies 
Morgen je hond niet meenemen naar alle evenementen die er overal zullen zijn.
Zoals slenteren over een drukke warme pinkstermarkt.

Wij doen smorgens 3km, dan voor de warmte echt los gaat nog een plasje en voor de rest is het afzien voor iedereen hahha, kan hier zelf heel slecht tegen zit liever in de diepvries.. vanavond als de zon onder is mag hij nog ff een langer rondje huppelen.. merk nu hij ouder wordt er wel veel meer last van heeft.. ook in de onrust wat betreft zn ritme :-(

Als je over het gras, bos EN of schaduw plekken loopt + pause neemt, is dat uiteraard geen probleem. Je hond loopt wel mee hoor, zo moest ik erachter komen hardcore citytrip in Praag en die bekende brug. Voetjes verbrand maar hij liep wel mee.
Zeg maar altijd, loop op je bloten voetjes of doe een dunne jas aan en dan weet je al snel wanneer het veels te heet wordt voor een hond. Wij leggen gelijk al piepend bij de huisarts 
Zoek je iets op de HondenPage ? Vul dan hier jouw zoekwoorden in ?